Division s klany a PvP sází hlavně na multiplayer
zdroj: tisková zpráva

Division s klany a PvP sází hlavně na multiplayer

1. 7. 2013 10:44 | Preview | autor: Aleš Smutný |

Hymnem chystaných her pro nové konzole je propojení singleplayeru a multiplayeru. U nedávno představené hry Tom Clancy’s The Division (z níž je často, jistě ke Clancyho nelibosti, právě jeho jméno vynecháváno, ale kdo se s tím má pořád psát) je od začátku jasné, že i když zde asi bude možnost zahrát si v jednom, hlavní lákadlo a vlastně těžiště celého systému bude ležet ve hře více hráčů. Jakkoli se tvůrci zaklínali, že i v singleplayeru čeká na hráče skvělý zážitek.

Už v prvních větách o Division ale padala slova o MMO, takže ať už se půjde oddělit od zbytku světa, nebo ne, v prvé řadě bude hraní o hordě ostatních hráčů, proti nimž nebo po jejichž boku budete bojovat. V rámci série otázek a odpovědí tento motiv rozvedl Antoine Emond z týmu, který na Division pracuje.

„Division je RPG s otevřeným online světem, kde jsou průzkum, plnění úkolů a hráčský vývoj klíčové. Můžete se spojit se skupinkou přátel v kooperaci, kdykoliv se přidat nebo zase odpojit. V určitých lokacích můžete plynule přejít do PvP a zažít momenty, kdy nevíte, odkud přijde další zdroj nebezpečí“. Jednoduše to momentálně zní, že Division sice bude možné hrát v jednom, ale přijdete tak o podstatný kus hry, protože PvP zní hodně nadějně - jako potenciálně skvělý mix akce z pohledu třetí osoby a různých RPG systémů.

Zatím není moc jasné, zda půjde o instance, PvP v otevřeném světě nebo nějaký hybrid. Na cílenou otázku, zda je Division hrou s „open world PvP“ Emond příliš konkrétně neodpověděl: „PvP hraje v naší hře velkou roli. Rozhodnutí, která jako agent Divize uděláte, mohou městu pomoci nebo jej naopak uvrhnout do ještě většího chaosu. Lidé, které potkáte v určitých oblastech, mohou být vaši přátelé, nebo nejhorší nepřátelé. Budete tedy neustále dělat rozhodnutí, která ovlivní svět kolem vás“.

Na fakt, že bude mít Division velkou podporu v rámci multiplayeru, odkazují slova o podpoře klanů. Kupříkladu by v Division neměl existovat limit na počet hráčů v klanu. Více se prý o klanovém systému dozvíme zanedlouho. A kdyby vás to zajímalo, ano, svého agenta si budete moci velmi detailně modifikovat. Ale to by nás u multiplayerového RPG nemělo překvapovat.

Pokud jde o hráči tolik diskutovanou PC verzi, odpověď tvůrců je tradičně šalamounská. Momentálně se s ní nepočítá, ale do budoucna nevylučují žádnou platformu. Takže teď rozhodně ne. Co se týče vydání hry, informace je podobně skoupá – až to bude, tak to bude.

Nejnovější články