V praxi to vypadá tak, že bossové nejsou jen velké verze klasických nepřátel s několika málo úpravami. Jde o skutečně unikátní stvoření se svým vlastním vzorcem chování a schopnostmi, které musíte prokouknout, naučit se proti nim bojovat a pak ho tím nejvhodnějším způsobem porazit. Bossové jsou v Death’s Gambit sice nesmrtelní, ale i když se každý z nich po čase zase oživí, vy nikdy nebudete muset bojovat se stejným bossem dvakrát.
Nicméně pokud byste chtěli, vývojáři vám v tom bránit nebudou. Klidně se můžete vrátit zpátky a zkusit štěstí znova. Vtip je totiž v tom, že z každého bosse mohou vypadnout jiné předměty v závislosti na způsobu vašeho boje. Záležet bude i na vašem vybavení, zbraních a schopnostech a tak můžete teoreticky sekat jednoho bosse pořád dokola pomocí různých nástrojů a taktik a po každé smrti existuje velká šance na získání odlišného lootu.
zdroj: Archiv
Tvůrci také na PlayStation Blogu naťukli systém pro výběr jednotlivých povolání, byť o něm stále nic moc neřekli. Víme tak jen, že co povolání, to unikátní herní styl a specifické, blíže nejmenované prvky. Základní výběr třídy také určí vaši startovní výbavu i statistiky. Výběr tak bude za začátku klíčový, vzhledem k akční nátuře hry a k tomu, že budete prý umírat poměrně často. Ostatně na zdejší mimozemské planetě, která zamrzla ve středověku a je plná rytířů a monster, to procházka růžovým sadem být nemá.