Death’s Gambit vás postaví proti velkým a nesmrtelným bossům
zdroj: tisková zpráva

Death’s Gambit vás postaví proti velkým a nesmrtelným bossům

1. 7. 2016 13:58 | Preview | autor: Adam Homola |

Akční RPG Death’s Gambit se může už od oznámení pochlubit pomrkáváním po Shadow of the Colossus, jen ve 2D pixelartové formě. Chystaná novinka studia White Rabbit bude klást velký důraz na obrovské i menší bossy a právě jim je věnováno nové video. V něm uvidíte, že slova vývojářů o unikátních schopnostech a vlastnostech bossů nebyla jen planými sliby, ale povedlo se jim je zapracovat i do samotné hratelnosti.

V praxi to vypadá tak, že bossové nejsou jen velké verze klasických nepřátel s několika málo úpravami. Jde o skutečně unikátní stvoření se svým vlastním vzorcem chování a schopnostmi, které musíte prokouknout, naučit se proti nim bojovat a pak ho tím nejvhodnějším způsobem porazit. Bossové jsou v Death’s Gambit sice nesmrtelní, ale i když se každý z nich po čase zase oživí, vy nikdy nebudete muset bojovat se stejným bossem dvakrát.

Nicméně pokud byste chtěli, vývojáři vám v tom bránit nebudou. Klidně se můžete vrátit zpátky a zkusit štěstí znova. Vtip je totiž v tom, že z každého bosse mohou vypadnout jiné předměty v závislosti na způsobu vašeho boje. Záležet bude i na vašem vybavení, zbraních a schopnostech a tak můžete teoreticky sekat jednoho bosse pořád dokola pomocí různých nástrojů a taktik a po každé smrti existuje velká šance na získání odlišného lootu.

zdroj: Archiv

Tvůrci také na PlayStation Blogu naťukli systém pro výběr jednotlivých povolání, byť o něm stále nic moc neřekli. Víme tak jen, že co povolání, to unikátní herní styl a specifické, blíže nejmenované prvky. Základní výběr třídy také určí vaši startovní výbavu i statistiky. Výběr tak bude za začátku klíčový, vzhledem k akční nátuře hry a k tomu, že budete prý umírat poměrně často. Ostatně na zdejší mimozemské planetě, která zamrzla ve středověku a je plná rytířů a monster, to procházka růžovým sadem být nemá.

Nejnovější články