Dead Island - prázdniny změněné v noční můru
zdroj: tisková zpráva

Dead Island - prázdniny změněné v noční můru

8. 8. 2007 19:19 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Čeká vás prý pravá noční můra a ryzí boj o přežití, jež se stane vaším hlavním cílem.

Jak se zdá, společnost Techland vsadila v taktice prezentace first-person střílečky Dead Island (dříve Island of Living Dead) na nezatěžování budoucích hráčů informacemi, anebo, nedej bože, snad screenshoty, a tak tu od roku 2005 máme "už" třetí zprávu, která se této hry týká a dokazuje, že se na projektu stále ještě pracuje (je to v rukách stejného týmu, který vyrobil Call of Juarez a teď má na starost i Warhound). Fakt. Pracuje. A to dost usilovně. Dokonce tak usilovně, že vše, co jste se o Dead Island dozvěděli dříve, můžete s klidným svědomím nechat minulosti, protože byly oznámeny podrobnosti nové, jež mají původní informace zcela nahradit. K tomu byly také vypuštěny - a teď se něčeho držte - úplně nové .... artworky. Čtete správně. Nejedná se o ukázky ze hry, ale pouze o skicy. Po třech letech vývoje...

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Ale přejděme k faktům. S ohledem na výše uvedené vás asi nepřekvapí, že se termín vydání titulu posouvá na příští rok. Co je novinkou, že kromě verze pro PC, podporující vedle XP také Vistu, se dočkáte rovněž verze pro X360. Vydavatel se stále hledá. Příběh Dead Island vypráví o manželském páru, který byl na prázdninách snů rozdělen náhlou nehodou jejich letadla. Hráč se ocitne v roli muže, který musí podniknout trýznivou cestu, aby našel svou ztracenou ženu. Přitom vstoupí do temného světa někdejšího tropického ráje, nyní ponořeného do totálního chaosu. Slovo "smrt" má na tomto místě úplně jiný význam, na který může být sotva kdo připraven.

Čeká vás prý pravá noční můra a ryzí boj o přežití, jež se stane vaším hlavním cílem. Hrát budete z perspektivy vlastních očí, což ještě podpoří hororovou atmosféru. Přislíben je nelineární průběh hraní, zařízený otevřeností herního světa zdolatelného pěšky i s pomocí vozidla, svobodou volby spojence a řešení úkolů, jež vás mají přibližovat k cíli, stejně jako ovlivnitelností herního světa rozhodnutími hráče. Dále je řeč také o ultra-realistickém systému soubojů, díky němuž by měl být každý střet s nepřítelem nervystravujícím zážitkem. Herní svět by měl být plně interaktivní a s ohledem na systémy simulující fyziku kapalin, plynu a elektřiny skýtat mnoho různých příležitostí k eliminaci nepřátel skutečně unikátními způsoby. Jako zbraň budete moci použít cokoliv co najdete, ale počítejte s tím, že žádné kulomety ani raketomety či laserové zbraně se nikde válet nebudou. Souboje se omezí víceméně prostě na surové akce tělo na tělo, založené na dynamických pohybech postav a různých úhlech kamery. Nepřehlédnutelný by měl být do detailů propracovaný model poškození, ukazující zranění na kůži, svalech i kostech. Vlastnost hry nazvaná tvůrci "Advanced Artificial Life System" odkazuje na živoucí, dýchající a dynamicky se měnící ekosystém konfrontovaný s destruktivním vlivem šířící se epidemie, ale také na realismus a spontánnost jednání NPC nebo na možnost využití instinktivního chování nepřátelských skupin a jednotnotlivců.
zdroj: PR

korgull

Nejnovější články