Nejde přitom jen o prodané kopie hlavní hry, ale dobře se dařilo i následným přídavkům. Kdybychom spočítali prodeje všech datadisků, dostaneme k 1,1 milionu kusů plné hry ještě 2,5 milionů prodaných velkých DLC. Zapomínat bychom neměli ani na menší kosmetické DLC a add-ony, kterých se prodalo přes 5,5 milionů kusů.
Hra tak byla pro Paradox velkým úspěchem a je o ni zájem i nadále. To vydavatel dokládá pomocí sta tisíce aktivních uživatelů, kteří hru každý měsíc hrají na Steamu. Pro tři roky starou hardcore strategii jde o skvělý výkon.
"Popularita Crusader Kings II nás nepřestává fascinovat. Pro x tisíc hráčů je to první hra od Paradoxu a lidé nám pořád vyprávějí historky o vzestupu a pádu jejich dynastií či říší. Naše hry byly vždycky o příbězích, ale Crusader Kings II vám dá čas od času k dispozici postavy, které na obřím pódiu dělají jen nepatrné věci. A já si myslím, že to se lidem líbilo," napsal v tiskové zprávě Henrik Fahraeus, hlavní designér hry.
Jako takovou menší oslavu tříletého výročí udělali Paradox na svém webu slevovou akci. Jejich shop najdete za tímto odkazem a je už na vás, jestli si z pestré nabídky, která se netýká jen Crusader Kings II, něco vyberete.