Hustá síť tajemných ruin leží v Bloodborne pod městem Yharnam, kde jsou rozprostřené do několika úrovní. Vývojáři naznačují, že ruiny leží dole mnohem déle než město samotné a nejsou dílem člověka. Hlavně by ale na každého odvážného lovce měl čekat odlišný layout ruin, což naznačuje jistou míru náhodného generování. Podrobnosti se ale dozvíme až na zmíněné PlayStation akci. Do stylu hry by náhodné generování prostředí à la Diablo sedlo a hezky by zvýšilo znovuhratelnost.
Tvůrci také v postu na PS Blogu ukázali několik nových obrázků, ze kterých stojí za vypíchnutí třeba nová zbraň, která vypadá vcelku nevinně. Jde totiž o chodící hůl nebo čagan chcete-li. Kovová hůl je sice silnou zbraní, ale moc velký dosah nemá. Můžete s ní máchat jen okolo sebe v případě, kdy se vám nepřátelé dostanou na tělo.
Vtip je v tom, že nevinně vypadající hůlku můžete lehce přetransformovat do mnohem nebezpečnější zbraně. Hůl se roztáhne do poměrně velké délky a stane se z ní něco jako kovový bič. S tím už můžete vyprášit kožich i nepřátelům v dálce, aby se vám na tělo vůbec nedostali.
Z nových lokací lze vypíchnout hřbitov u Yharnamu se stylovým hrobníkem a čarodějnicí nebo na pohled opuštěný a zamrzlý zámek Cainhurst, který zase tak opuštěný není.
Další obrázek ukazuje i modernější lokace, které opouští středověkou fantasy a připomínají spíše gotické období. Bloodborne vypadá s novými obrázky čím dál lépe a už 6. a 7. prosince lze očekávat pořádnou nálož nových informací a zřejmě i nový trailer.
Bloodborne vyjde pro PS4 na konci března příštího roku.