Third-person akce Darksiders: Wrath of War, cílená někdy v průběhu příštího roku na konzole PS3 a X360, na první pohled evokuje mytologické dobrodružství boha války Kratose v sérii God of War. Také v Darksiders budete ovládat jednoho hodně silného "panďuláka" a ve třetí osobě především bojovat se zástupy stylově navržených nepřátel. Za efektivní dopomoci různých zbraní, jako je meč, cosi jako ostře nabroušený bumerang a nebo rotační kulomet dávající jasný signál o konceptu, v němž je vedle mýtických zbraní vidět i alternativy z moderní doby. Na příběh se sice moc nehraje, ale vězte, že budete v kůži samotné Války, jednoho ze Čtyř jezdců biblické Apokalypsy, která se ocitne v jakési válce mezi démony a anděly. Kulisu tomuto aktu tvoří zničená země a fakt, že Válka byla zrazena a přišla o většinu svých mimořádných schopností, které tu budete postupně získávat nazpátek. Třebaže hlavní protagonista nemá zdaleka takové charisma co výše zmiňovaný Kratos, soubojový model nevyhlíží vůbec špatně.
obrázky vytípané z E3 traileru
Přitažlivým se jeví motiv vlastní modifikace získaných zbraní a postupného vylepšování zbroje hlavního hrdiny, grafická prezentace, rozmanitost a nesporná vizuální zajímavost nepřátel (mimochodem, andělé mají býti hodně "našlápnutí" chasníci, má jít v tomto případě o válečnickou kastu - kdo by to do nich řekl, bez pro ně tolik typických křídel) a v neposledku ne zcela běžný mix fantasy a moderních atributů, což se podepíše na designu a architektuře herního prostředí.