Bližší pohled na Darksiders: Wrath of War
zdroj: tisková zpráva

Bližší pohled na Darksiders: Wrath of War

7. 9. 2007 12:12 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Jeden ze Čtyř jezdců Apokalypsy zabloudil až na konzole, odkud si chce v téhle third-person akci á la God of War prosekat cestu zpátky.

Third-person akce Darksiders: Wrath of War, cílená někdy v průběhu příštího roku na konzole PS3 a X360, na první pohled evokuje mytologické dobrodružství boha války Kratose v sérii God of War. Také v Darksiders budete ovládat jednoho hodně silného "panďuláka" a ve třetí osobě především bojovat se zástupy stylově navržených nepřátel. Za efektivní dopomoci různých zbraní, jako je meč, cosi jako ostře nabroušený bumerang a nebo rotační kulomet dávající jasný signál o konceptu, v němž je vedle mýtických zbraní vidět i alternativy z moderní doby. Na příběh se sice moc nehraje, ale vězte, že budete v kůži samotné Války, jednoho ze Čtyř jezdců biblické Apokalypsy, která se ocitne v jakési válce mezi démony a anděly. Kulisu tomuto aktu tvoří zničená země a fakt, že Válka byla zrazena a přišla o většinu svých mimořádných schopností, které tu budete postupně získávat nazpátek. Třebaže hlavní protagonista nemá zdaleka takové charisma co výše zmiňovaný Kratos, soubojový model nevyhlíží vůbec špatně.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
obrázky vytípané z E3 traileru

Často se v něm nadějete setkání s o poznání většími oponenty nebo takových libůstek, jako je zakotvení meče v ruce obrovitého démona, kterého tímto přibijete k zemi a následně ručně ubijete k smrti. Rozmachy a rychlé seky vaším primárním sečným nástrojem hněvu jsou spolu provázené pěknými efekty, přičemž je nutno zmínit, že komba budou směřovat jak do řad démonů, tak i andělů, za čímž má být snaha zjistit, co že se stalo zbyvším jezdcům Apokalypsy. Určitá netrpělivost ústředního protagonisty může být patrná kupř. na momentu, kdy vytrhne dveře z pantů, aby mohl v levelu postoupit dál. Ona vůbec herní interakce vypadá na mnohem lepší úrovní než v God of War, dočkáte se rovněž možnosti sebrat vrak automobilu a hodit jej na vybraného soupeře. Ještě bych zmínil, že na rozdíl od God of War tu budete mít plně ovladatelnou kameru a že stejně co v tolikrát omílaném PS2 hitu se navíc svezete na koni. Ten váš však nebude mít křídla, půjde o válečného oře (překvapivě), kterého si budete moci kdykoliv přivolat na scénu a který tu bude sloužit jako další zbraň.

Přitažlivým se jeví motiv vlastní modifikace získaných zbraní a postupného vylepšování zbroje hlavního hrdiny, grafická prezentace, rozmanitost a nesporná vizuální zajímavost nepřátel (mimochodem, andělé mají býti hodně "našlápnutí" chasníci, má jít v tomto případě o válečnickou kastu - kdo by to do nich řekl, bez pro ně tolik typických křídel) a v neposledku ne zcela běžný mix fantasy a moderních atributů, což se podepíše na designu a architektuře herního prostředí.
zdroj: IGN

mart

Nejnovější články