Proč se mu má s Neverending Nightmares dařit víc? Citujeme-li RPS, Gilgenbach si je vědom chyb Retro/Grade. Dle jeho dojmů může za neúspěch hry především to, že do procesu vývoje nezahrnul komunitu. Sám říká, že stačilo být během vývoje trochu otevřenější, neřešit pouze technické záležitosti, a na konci by nenásledovala jedna velká deprese. Jak se sám vyznává ve vývojářských deníčcích, jež začal natáčet, v nové hře prý bude vše lepší. A i tu depresi nakonec hodlá zužitkovat.
Neverending Nightmares se má vyznačovat mnohem méně experimentální hratelností a prozatím působí jako cosi mezi adventurou a arkádou. Čím však hra vyzerá normálně co do hratlenosti, to si vydatně nahrazuje zbytkem. Černobílá hra si svůj název skutečně zasloužila, Matt navíc přihazuje tvrzení, že "Neverending Nightmares je hrou, kterou vytvořím lépe než kdokoliv jiný – jde pro mě o velmi osobní projekt. Všechny mé negativní obrazy a emoce do téhle hry můžu vetknout." Inu, když to fungovalo pro H. R. Gigera, proč by ne pro Matta.
Vývojářský deník Matta Gilgenbacha můžete rozkliknout tady, oficiální web Neverending Nightmares pak tady. Níže si pak užijte jednoduchý trailer na Neverending Nightmares. Datum vydání ani další detaily momentálně nejsou známy.