Armored Core V bude pořád online, ale MMO to není
zdroj: tisková zpráva

Armored Core V bude pořád online, ale MMO to není

5. 2. 2011 13:06 | Preview | autor: Petr Poláček |

Vývojáři z From Software si koncept primárně online mecha hry vyzkoušeli s X360 launchovým titulem Chromehounds (recenze), ve kterém singleplayerová offline kampaň plnila roli „většího tutoriálu“ pro online kampaň, což byl hlavní herní mód. Nyní tyto zkušenosti přenáší do série Armored Core, jejíž pátý díl vyjde v průběhu příštího roku a bude se držet „totální“ online koncepce. Armored Core V nabídne singleplayer kampaň s příběhem, ale i v tomto módu bude hráč online (zatím není jasné, jestli bude připojení striktně vyžadováno) a klíčem k úspěchu bude obsazování a zabírání teritorií ostatních hráčů. Ten samý úkol bude hlavní náplní online části hry, která bude mít podobu týmového boje o jednotlivá území herní mapy. Hráči v týmu budou svá teritoria bránit a zároveň obsazovat nová, přičemž pro obranu vlastního písečku mohou krom jiného využívat i pasti a různé nástrahy.

zdroj: Archiv

Online only charakter hry samozřejmě svádí k domněnce, že singleplayer bude, stejně jako v Chromehounds, hrát druhé housle vedle týmového multiplayeru. Tošifumi Nabešima, producent ACV, však v rozhovoru pro Gamespot zdůraznil, že tomu tak není – i hráči, kteří se z jakéhokoli důvodu nehodlají do multiplayeru zapojit, budou mít ze hry o samotě plnohodnotný zážitek. Zní to samozřejmě podezřele, protože se tím hra staví do role všestranného švýcarského nožíku, který umí všechno, což ve hrách historicky nikdy nefungovalo, ale proč nedat japonským vývojářům šanci. Hráčské týmy, které budou úspěšné při obsazování nepřátelských a bránění vlastních teritorií, budou moci časem vytvářet i vlastní mise pro ostatní hráče. Vývojáři tím chtějí prodloužit životnost Armored Core V a zároveň ušetřit na vlastních prostředcích: nechají hráče, aby si sami vyráběli zábavu, což funguje kupříkladu u LittleBigPlanet her.

Velkou roli sehraje, stejně jako v předchozích dílech, komplexní systém vylepšování bojových strojů od brnění, přes zbraně až po různé druhy pohonu. Zatímco v jiných hrách tento aspekt plní spíše roli doplňkovou, AC hry jsou na něm postaveny. Proto tvůrci plánují prozatím největší počet předmětů v celé sérii, které může hráč použít nejenom k vytunění svého mecha, ale i k obraně území (raketová sila, střílny, nášlapné miny a další pasti). Armored Core V vyjde v Evropě pro PS3 a X360 někdy v průběhu příštího roku, postará se o to Namco Bandai.

 

Nejnovější články