zdroj: Archiv
Online only charakter hry samozřejmě svádí k domněnce, že singleplayer bude, stejně jako v Chromehounds, hrát druhé housle vedle týmového multiplayeru. Tošifumi Nabešima, producent ACV, však v rozhovoru pro Gamespot zdůraznil, že tomu tak není – i hráči, kteří se z jakéhokoli důvodu nehodlají do multiplayeru zapojit, budou mít ze hry o samotě plnohodnotný zážitek. Zní to samozřejmě podezřele, protože se tím hra staví do role všestranného švýcarského nožíku, který umí všechno, což ve hrách historicky nikdy nefungovalo, ale proč nedat japonským vývojářům šanci. Hráčské týmy, které budou úspěšné při obsazování nepřátelských a bránění vlastních teritorií, budou moci časem vytvářet i vlastní mise pro ostatní hráče. Vývojáři tím chtějí prodloužit životnost Armored Core V a zároveň ušetřit na vlastních prostředcích: nechají hráče, aby si sami vyráběli zábavu, což funguje kupříkladu u LittleBigPlanet her.
Velkou roli sehraje, stejně jako v předchozích dílech, komplexní systém vylepšování bojových strojů od brnění, přes zbraně až po různé druhy pohonu. Zatímco v jiných hrách tento aspekt plní spíše roli doplňkovou, AC hry jsou na něm postaveny. Proto tvůrci plánují prozatím největší počet předmětů v celé sérii, které může hráč použít nejenom k vytunění svého mecha, ale i k obraně území (raketová sila, střílny, nášlapné miny a další pasti). Armored Core V vyjde v Evropě pro PS3 a X360 někdy v průběhu příštího roku, postará se o to Namco Bandai.