Vedle košatého příběhu je město prošpikováno spoustou tajemství, která na vás čekají v jeho zákoutích. Ne ke všem se ale dostanete, protože ve hře existuje koncept času. Každý den má určité množství času a jak ho strávíte je jen na vás. Počítejte ovšem s tím, že některé události budou jednorázové a jak je propásnete, šance se znovu neobjeví. Pečlivé nastavení a dodržování rozvrhu je tak klíčové, jinak vám toho v A Place for the Unwilling může spousta utéct.
Na druhou stranu se tu zase otevírá potenciál pro opakované rozehrání. Jeho kouzlo by mělo podle vývojářů spočívat právě v detailech, nikoliv v rozloze. Město bude spíše menší a nenabídne stovky postav. Těch se chystá zhruba osmnáct, každá se svým unikátním příběhem, zvyky a dialogy. I herní prostředí by mělo vynikat spíše mírou detailů, než samotnou rozlohou.
Tvůrci se netají svou inspirací v Sunless Sea a The Legend of Zelda: Majora's Mask. Nakolik se jim podaří zajímavý koncept, vycházející z ambiciózních inspirativních zdrojů podaří realizovat, uvidíme v průběhu příštího roku. Do konce kampaně na Kickstarteru zbývá ještě 22 dnů a je tak velmi pravděpodobné, že se jim podaří požadovanou částku vybrat.