zavřít

LEVEL 287 zpovídá tvůrce Assassin's Creed a ukazuje nové tričko pro předplatitele

Android PlayStation 4 Windows PlayStation 3 3DS Xbox 360 MAC Xbox One Linux Switch iOS

- Komerční sdělení / PR autor: Inzerce Komentáře: 0

Léto, prázdniny, dovolené, vedra – následující měsíce hraní her příliš nesvědčí, proto jich také v létě moc nevychází. Na druhou stranu, číst o nich si ale pohodlně můžete. Na pláži, u bazénu nebo klidně ve stanu někde na horách k tomu budete mít času dost. Proto jsme pro vás na začátek letních prázdnin připravili další číslo Levelu, které nabízí zajímavé čtení na celé léto. Vedle rozhovoru s tvůrcem (nejenom) Assassin’s Creed Patricem Désiletsem se můžete podívat za hranice herních levelů s Honzou Olejníkem nebo si zahrát unikátní českou hru Dark Train. Ano, po delší době přidáváme k Levelu plnou hru zdarma. Navíc v tomto čísle najdete i kód na měsíční předplatné služby Xbox Game Pass a ukázku nového trička, které jsme připravili pro předplatitele. Co dalšího nabízí LEVEL 287, se dozvíte v následujícím přehledu.

Dark Train + Xbox Game Pass na měsíc zdarma

Plnou hru jsme čtenářům Levelu už dlouho nenabídli a do budoucna to programově ani neplánujeme. Díky vstřícnosti tvůrců ze studia Paperash vám ale v tomto čísle s radostí nabízíme jejich unikátní hru Dark Train, která si například v recenzi na Games.cz odnesla skvělé hodnocení 9/10. Žánrově se Dark Train obtížně zařazuje, ale jisté je, že jde o jedinečný zážitek. To samé ostatně platí i o soundtracku Dark Train, který v tomto čísle rovněž najdete.

Aby to konzolovým hráčům nebylo líto, nabízíme jim měsíční předplatné služby Xbox Game Pass. Kód je určený pouze pro hráče, kteří tuto službu zatím nevyužívají, stávajícím uživatelům by kód ostatně nebyl k ničemu. Pokud nevíte, co je Xbox Game Pass, nalistujte si stranu 104, kde službu blíže představujeme.

Level 287

E3 ve znamení kyberpunku

Šest let! Plus mínus pár dní přesně taková doba uplynula od oznámení RPG Cyberpunk 2077 do první prezentace hry na letošní ročníku herní výstavy E3, kterého jsme se také účastnili. V prodloužené sekci Radar se tedy věnujeme nejzajímavějším novinkám E3, ke kterým vedle Cyberpunku patří například Rage 2, Fallout 76 nebo Just Cause 4. Účastník E3 Patrik Hajda vás navíc v úvodním článku celé sekce seznámí s tím, jak na něj letošní ročník výstavy působil – účastnil se jí totiž poprvé.

Level 287

Nenechte si ujít komentáře

Dan Vávra, Michal Rybka, Eugen Harton, Vláďa Geršl a Lukáš Macura. Ani v tomto čísle nechybí komentáře známých vývojářů, které se týkají aktuálního dění, nabízejí zamyšlení nad věcmi, které by vás v souvislosti s hrami možná nenapadly, nebo dokumentují vývoj her. Třeba jako v případě komentáře Lukáše Macury, který textově i vizuálně popisuje vývoj úspěšné hry Chameleon Run od tvůrců z Hyperbolic Magnetism, která nedávno vyšla ve verzi pro Nintendo Switch. Recenzi Switch verze najdete rovněž v tomto čísle.

Level 287

Mr. Assassin’s Creed

Přikovat Patrice Désiletse jenom ke značce Assassin’s Creed by bylo hodně nespravedlivé, ale hlavně zavádějící a nesprávné. Jde o činorodého člověka (schválně nepíšeme jenom vývojáře), který má za sebou bohatý profesní život nejenom v Ubisoftu. V rozhovoru, který pořídil Pavel Dobrovský, se dozvíte zákulisní informace nejenom z vývoje AC a Prince of Persia, ale celého Ubisoftu. Stejně tak proniknete do duše a pod kůži Patrice Désiletse, který se svým týmem Panache Digital Games vytváří ambiciózní titul Ancestors: The Humankind Odyssey.

Level 287

Mobilní hry se dotahují na své „velké sestry“

Článků o tom, jak mobilní hraní rok od roku roste, už jste četli milion. Stačí se ostatně podívat, že si nějakou tu hru zahrají i vaše rodiče či prarodiče, a je to jasné. Článek Ondry Šváry se však zabývá něčím jiným – věnuje se sbližování mobilních, konzolových a PC her hlavně na technologické úrovni. Dozvíte se o specificích mobilního a konzolového/PC vývoje, které se ale vývojářům daří pomalu umazávat. Dozvíte se, jaké žánry rezonují stejnou měrou na PC/konzolích a mobilech. Dostanete také řadu příkladů her a technologií, které se o sbližování her na různých platformách starají ze všeho nejvíce. Zkrátka a dobře, pokud jste si mysleli, že se mobilní hry vyvíjejí po svém, používají své vlastní žánry, obchodní modely a technologie, než hry pro PC a konzole, tak už to neplatí absolutně. A Ondra Švára vám s pomocí vyjádření od lidí z oboru vysvětlí proč.

Level 287

Upíři, dinosauři a jiná svoloč

Kdybyste navzdory dovoleným, koupalištím a jiným letním radovánkám přeci jenom měli chuť něco si zahrát, můžete se inspirovat v naší rubrice Recenze. Mr. Hlad, kterého znáte z Moviezone, se podíval na špičáky akční adventuře Vampyr, Gábina Šuterová zhodnotila Jurassic World Evolution (výsledek je rozhodně lepší než film), Šárka Tmějová stihla zrecenzovat během E3 vydanou kooperativní plošinovku Unravel 2 a Lukáš Grygar se zamotal do spletitého uživatelského rozhraní Cultist Simulator. Aniž bychom ale chtěli příliš napovídat, hvězdou tohoto čísla je dle hodnocení Wreckfest – nástupce FlatOut série od stejných tvůrců, kterého hrál Ondra Švára. Vlastně se tak během léta vůbec nemusíte nudit, dobrých her vyšlo před prázdninami hodně.

Level 287

Všechno je jenom iluze

Napadlo vás někdy, co se v libovolné hře ukrývá za zdí nebo pod podlahou? Jasně, řada her má cheaty na procházení zdmi, ale to není ono. Pokud vás vývoj her opravdu zajímá, chcete vědět, jak vlastně vývojáři jednotlivé úrovně či rovnou světy konstruují, a jak. Honza Olejník v článku "Za hranicemi levelů" popisuje způsoby, jak se podívat na celé úrovně z pohledu vývojáře, který je konstruoval, což může přinést celou řadu zajímavých poznatků. Vysvětluje to, proč některé hry běží lépe než jiné, odhaluje to způsoby, jaké tvůrci používají k navození iluze o nějakém uceleném světě a prostředí, poodhaluje to celou řadu vývojářských triků, kterých byste si jinak vůbec nevšimli. Jak ostatně Honza deklaruje v závěru, zkoumání herních světů za hranicemi toho, co je vidět přímo ve hře, je úžasné nové dobrodružství.

Level 287

Co se skrývá za destruktivní tvorbou

O tvůrcích z Destructive Creations jste již určitě slyšeli. Hlavně o jejich nihilistické akční hře Hatred, která jim sice neudělala dobrou reklamu, ale dobře se prodávala a tvůrci navíc razí filozofii, že „negativní reklama je taky reklama“. Článek v Rubrice dílna od Honzy Horčíka ale není od Hatred, v prvé řadě jde o medailonek nejenom studia, ale i Tomasze Gopa – jednoho z nejzkušenějších polských vývojářů současnosti, který se podílel na vývoji prvního Zaklínače, vedl vývoj druhého Zaklínače, má na triku Lords of the Fallen a spoustu dalších titulů, a před nějakou dobou se přidal právě k tvůrcům z Destructive Creations. Co Gop smýšlí o herním průmyslu, proč se mu líbí práce v novém studiu, a co je v plánu s nedávno vydanou RTS Ancestors Legacy, se dozvíte právě v článku Honzy Horčíka.

Level 287

Kdo vymyslel headshot?

Rubrika Retro je již tradičně nacpaná k prasknutí zajímavými články (nechlubíme se, prostě nás baví je číst). Nechybí Nora Michala Rybky, Retronaut o Vampire: The Masquerade – Bloodlines od Michala Křivského nebo Retrosága o konzolové sérii Tenchu od Honzy Olejníka. Upozornit bychom vás ale chtěli na podrubriku Tenkrát poprvé od Pavla Dobrovského, který se tentokrát pídil po tom, která hra poprvé použila headshot, potažmo jak se využití této mechaniky postupně vyvíjelo od začátku až do dnešních dnů.

Level 287

Tech ve znamení ovladačů a dětských počítačů

Trh s gamepady se zdá být na první pohled homogenní. Pokud hrajete na PC a potřebujete gamepad, pořídíte si ten od Xbox One. Pokud hrajete na konzolích, používáte originály. Na druhý pohled (do libovolného e-shopu) je ale jasné, že existuje spousta gamepadů od třetích stran, které (ne)mají oficiální certifikaci, ale nepochází od MS nebo od Sony. Dva takové gamepady značky Nacon jsme otestovali – jeden dražší kousek pro PS4 a jeden levnější kousek pro PC. Jak si oba dva ovladače vedly v našem testu, se dozvíte z článku od Jirky Sváka. Stejně tak byste ale neměli minout článek o historii „dětských počítačů“ od Michala Rybky.

Level 287

Nové LEVEL tričko pro předplatitele, jej!

Jak už předplatitelé Levelu vědí, každý rok nabízíme nové tričko ke stříbrnému, zlatému a platinovému předplatnému. A letošek není výjimkou. Nemá cenu vysvětlovat umělecký či jiný záměr, podívejte se na nové tričko sami. Třeba jsme se trefili do vašeho vkusu a nebudete se stydět jej nosit. Když už ho nosí i i Draken...

Level 287

LEVEL vychází i v elektronické verzi!

LEVEL je vedle papírové podoby k dispozici i v elektronické verzi za 79 korun - je tedy o dvacku levnější než na stáncích. Všechny podstatné informace o tom, jak elektronický Level získat, najdete v tomto článku. Prostřednictvím aplikací Alza Media a Floowie si také e-verzi Levelu můžete přečíst na webu nebo na zařízeních s iOS či Androidem. Stačí k tomu mít jen JEDEN účet, a tím pádem i JEDEN zakoupený časopis.

Podrobný obsah LEVEL 287 si prostudujte na stránkách level.cz, kde zároveň najdete všechny potřebné informace o předplatném, o autorech a obecně redakci Levelu. Se svými postřehy na konto Levelu nás zastihnete na emailu redakce@level.cz nebo na Facebook stránce Levelu.

Tagy: Assassin's Creed (série) pravěk akční sci-fi adventura historická parkour 3rd person křižácké výpravy

Zdroje: LEVEL Magazine

Poslední komentáře

celkem 0

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo Siwtch, 3DS, DS, PS Vita, Android a iOS. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i pravidelné testy a novinky z oblasti hardwaru, podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Kingdom Come: Deliverance, Red Dead Redemption, Call of Duty, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield, nebo FIFA.