Detaily o hře nám v dalším Tea Clubu prozradili Tibor Repta a Matej Zajačik ze studia FatBot Games. Krom podrobností o soubojích, hádankách, rozvoji postavy a prozkoumávání jednotlivých pater se podělili i o příběh, jak našli investora a zamysleli se nad rozdílem mezi komerčními a volně dostupnými otevřenými nástroji pro vývoj her.
Pro oba dva je vývoj krokovacího dungeonu splněným snem, kterému předcházela práce na projektech studií Illusion a Cauldron. Zkušeností tedy mají hodně, a povídání je proto velmi zajímavé a přínosné i pro zájemce o vývoj vlastních her.
Jak je na Games.cz zvykem, kromě video verze si můžete stáhnout i audio pro poslech v autobuse nebo v autě.
zdroj: Archiv
Podcasty od Games.cz a samozřejmě i další videa z naší dílny můžete sledovat též na našem YouTube kanálu a své případné dotazy a připomínky směrujte do dedikované diskuse nebo na email podcast@games.cz. Děkujeme za přízeň!