Na videozáznamu Fight Clubu #121 se vám představí Pavel jako moderátor, Lukáš jako obsluha chatu, Martin jako muž bez cigarety, Miloš Bohoněk jako rezidentní horolezec a Michal Červenka jako člověk, který dělá hru pro android mašinku OUYA. Právě o tom, jak se pro OUYA dělají hry, jaké jsou unikátní prvky tohoto herního zařízení, a proč se vlastně Dreadlocks rozhodli chystané RPG Dex dělat právě pro OUYA, si Michal popovídal na úvod s Pavlem. Nehledě na to, že uvidíte, jak vypadá vývojářská verze OUYA. Dále vás na videozáznamu čeká debata o dosavadním úspěchu dvojice Kickstarterových RPG projektů Torment: Tides of Numenera a Shroud of Avatar, pokec o průšvihovém startu strategie SimCity, potažmo jsme ještě upozornili na kooperativní adventuru Brothers: A Tale of Two Sons od tvůrců Riddicka ze Starbreeze. Samozřejmě nechybí ani soutěž o Metal Gears Solid: Revengeance a odpovědi na všetečné otázky čtenářů Games z mailu a z chatu během podcastu.
Jestli si pustíte podcast #121 na videu nebo jako audio v podcastové sekci, je nám upřímně jedno. Stejně uslyšíte to samé. Pokud nám k podcastu chcete něco říci, můžete samozřejmě do diskuse pod tímto článkem, ale mnohem raději budeme, když použijte dedikovanou diskusi nebo Fight Club stránku na Facebooku. Děkujeme.