Děj All Walls Must Fall se odehrává v Berlíně budoucnosti. Město je stále rozdělené a agenti, které ovládá hráč, zde během jediné noci odkryjí konspiraci, jež udržuje západ i východ ve stavu vzájemné nedůvěry, krok od devastující války. Na vás už pak bude, abyste se rozhodli, jak se získanými informacemi naložíte. Podpoříte ukončení konfliktu a nebo povedou vaše akce k dalším světovým válkám?
Vzhledem k tomu, že se děj odehrává během jedné noci, prošpikované skoky časem, která se skládá z procedurálně generovaných levelů, každá kampaň by měla být jiná. Žánrově je hra nejblíž realtime izometrické akci s možností boj zapauzovat. Prim ale bude hrát průzkum noirové laděného futuristického Berlína a rozhodování se o tom, jak se v daných situacích zachováte.
Autoři chtějí nabídnout jak atraktivní prostředí, kdy noční Berlín „zdobí“ retrofuturistické propagandistické plakáty, tak i rozličné přístupy k hraní, kdy půjde preferovat boj, hackování, či ukecávání. Celý Berlín navíc bude plnit roli sandboxu, se zničitelným prostředím a simulací chování davu – ten si můžete prohlédnout na prvních obrázcích.
Nápad, který stojí za All Walls Must Fall zní dobře. Tvůrci sami jej označují jako kombinaci XCOMu s Braid. Velkou roli bude hrát manipulace s časem. Kupříkladu vpadnete do klubu, který je vidět na obrázcích z prototypu, kde ale vyrušíte agresivní hosty. Můžete se s nimi pustit do křížku, ale také můžete převinout čas zpět, do okamžiku vstupu do klubu a zabránit konfliktu.
Vzhledem k tomu, že tvůrci jsou Berlíňané, do hry by se měla promítnou jejich zkušenost jak s historií města z dob Studené války, tak i s jeho současnou, kulturně velmi bohatou verzí. Ty obě by se měly spojit v jejich vizi stále rozdělené metropole budoucnosti. All Walls Must Fall vyjde na podzim v rámci early accessu pro PC a Mac přičemž plná verze hry by měla být hotová v příštím roce.