Celkem 132 stran je, stejně jako v případě předešlých dvou dílů, naplněno praktickými informacemi o vývoji her, přičemž tentokrát se většina z 11 témat zaobírá problematikou game designu a nezávislého vývoje her.
Kompletní seznam témat a jejich autorů najdete níže. Pokud jste náhodou byli na letošním nebo loňském GDS, zřejmě vám některá témata budou povědomá. Dan Vávra by vám měl na praktickém příkladu vysvětlit, co to je vlastně level design, Ondra Hrabec vás hlouběji seznámí s problematikou herních stylů, Zuzana Kostićová ve svém příspěvku rozebere roli žen v počítačových hrách a Vladimír Geršl vám vysvětlí, co obnáší vývoj velkých her za krátký čas.
Game Industry 3 by měla být stoprocentně k dostání v knihkupectvích Neoluxor či Kanzelsberger, určitě se ale objeví i někde jinde. Stejně jako v případě Game Industry 2 se plánujeme zevrubně podívat i na Game Industry 3. Podrobný pohled na chystanou publikaci můžete čekat nedlouho po jejím vydání.
Kompletní obsah - témata a autoři:
01) Ondřej Hrabec: Herní styl a jeho tisíc podob
02) Michal Rybka: Sledování vzorů v historii her
03) Jiří Zlatohlávek: Herní mechaniky
04) Jan Jirkovský: Šířka a hloubka v game designu
05) Daniel Vávra: Level design v praxi
06) Martin Koláček: Freemium hry
07) Vladimír Geršl: Vývoj velkých her v krátkém čase
08) Jakub Guman a Martin Vaňo: Transmédia a hraní mimo obrazovku
09) Lubor Kopecký: Název prodává i zabíjí
10) Michal Rybka: Jak evoluce herních periferií ovlivnila herní design?
11) Zuzana Kostićová: Ženy v počítačových hrách