Podobné updaty by pak měly vycházet každý týden, jak se Creative Assembly dušují, což je pozitivní příslib, přestože by takto měla vypadat podpora u každé hry. Jenže, nežijeme v ideálním světě. V zásadě je dost logické, že některé prvky ve hře fungují trošku jinak, než by si masa hráčů představovala. Žádným testováním se, zejména u PC titulů, nedá hra odladit na výbornou hned na vydání. On je přeci rozdíl, když hru nějak nastavíte podle feedbacku třeba tisíce hráčů (testerů) a několika desítek či set tisíc hráčů.
Jestli to jde třeba u střílečky, kde herních mechanik není tolik a vzájemně nekolidují, pak u strategie rozsahu Rome II si dokážu představit, že to problém je. Když se dnes Aleš juknul, co jsou někteří „fanoušci“ schopni na adresu tvůrců vyplodit na oficiálních fórech za sprosťárny, a na to konto jsem se podíval také, bylo mi poněkud smutno. Snad se to po prvním a dalších updatech ale urovná.
Alešovu recenzi Rome II čekejte v pátek, jak už jsme několikrát avizovali. Jeho první dojmy po skoro třicíti hodinách hraní, kdy ještě stále objevoval, jak některé mechaniky fungují a mají vliv na celkový zážitek, najdete v tomto článku.