Komerční verzi hry vydá již etablovaný indie label Devolver Digital a produkce se ujali tvůrci prototypu, kteří ve složení Mark Foster, David Fenn, Andrew Gleeson vytvořili studio Acid Nerve.
Komerční verze Titan Souls vychází z principů prezentovaných již v prototypu. Princip jeden zásah = smrt zůstává společně s nutností dodělat každého z titánů speciálním šípem. Změnila se však rozloha i podoba herního světa a počet titánů. Namísto čtyř je jich rovnou dvacet, každý unikátní ve smyslu způsobu boje.
Slabiny každého z titánů musíte nejdříve objevit a následně využít, což zjevně nebude jednoduché a záběry videa to prezentací smrti podepisují.
zdroj: Vlastní
Součástí hratelnosti je samozřejmě i průzkum rozsáhlého světa a odkrývání jeho dávných a dobře ukrytých tajemství, čímž se Titan Souls hlásí k inspiraci nejenom v Dark Souls, ale též v Shadow of the Colossus, což zmiňoval v minulém článku Láďa.
Za sebe snad ještě dodám, že záběry na videu evokují krom zmíněných her a Sword & Sorcery též dvoudílnou sérii Alundra pro první PlayStation. Snad kvůli zvolené perspektivě, snad kvůli unikátním bitvám s bossáky, snad proto, že bych si Alundru zase rád zahrál, mít jen o fous víc času.