Izometrická mech akce Matador rozpoutá peklo v nočním městě
zdroj: tisková zpráva

Izometrická mech akce Matador rozpoutá peklo v nočním městě

4. 2. 2014 19:29 | Novinky | autor: Petr Poláček |

Je to akční, vypadá to jako Syndicate, jsou v tom tančíky a mechy, je to těžké, ale hlavně je to izometrické. A málem jsem zapomněl na uhrančivý efekt synťákové hudby. Matador má v ruce všechny trumfy, aby mě mohl složit na kolena a dělat si se mnou doslova co chce. Nejdříve ale čtyřčlenný tým Stellar Jockeys svůj první projekt musí dokončit, samozřejmě.

Charakter hry Matador vám bude jasný po pár záběrech ze hry na videu v článku. Nebo po přečtení stručného popisky na homepage či Greenlight stránce. Vyberete si své bojové vozítko (mech, tank, vznášedlo a další) a pilota, vybavíte stroj zbraněmi a v izometrické perspektivě se pustíte do řeže s nepřáteli. A když bídně chcípnete v troskách své bárky, čeká vás znovu to samé. Ale pozor, od začátku! Matador nezná ukládání pozic a v rámci své povahy vás s každou smrtí postaví zpět na start. Ale proč ne...

...

Ospravedlnění tohoto přístupu přichází již v příběhové fikci. Máte jednu jedinou noc, abyste kompletně vyčistili ulice města Solo Nobre. Rozdělené je do devíti sektorů, které si postupně během každé hry zpřístupníte plněním polo-náhodně generovaných úkolů a povinným ničením nepřátel ze čtyř různých frakcí. Nejenom úkoly jsou částečně generované, stejně dynamické má být i rozmístění a kumulace nepřátel. Důvod je prostý – každá nová hra musí být jiná, protože Matador je stavěný na opakované hraní v kratších dávkách, ne na hodinové vysedávání před monitorem.

Herní seance ve společnosti Matadora mají být krátké, ale intenzivní. Můžete pokaždé zkoušet nové vozidlo, jiné vybavení, odlišnou taktiku. Co vás ale čeká stoprocentně v úplně každé hře, to je zničitelné prostředí a snad i hustá atmosféra, ze které to destilátem Syndicate jenom čpí. Ani se nebudu řečnickou otázkou ptát, kde tvůrci svou inspiraci načichali. Je to jasné a voní to už z obrázků.

Podpořit tvůrce můžete na Greenlight stránce projektu, víc zatím pro vznik hry dělat nemůžete. Vlastně, šíření jejího jména také pomůže, i když chápu, že bude pro spoustu z vás lepší počkat až hra vyjde. A když bude dobrá, pak ji doporučit, abyste si zbytečně nekazili mezi známými reputaci. Protože já už ale žádnou reputaci, kterou bych si mohl pošramotit, nemám, můžu do vás informace o hře Matador hustit horem a spodem už nyní. A byl bych rád, kdybyste, pokud možno, nekladli zbytečný odpor. A mimochodem, na Kickstarteru se o průlom snaží další mech akce jménem M.A.V. - mrkněte na to, třeba se vám hra zalíbí a budete mít chuť ji podpořit.

Nejnovější články