V té se hráči ocitnou sami uprostřed venkovského sídla 80. let minulého století s cílem prozkoumat temnou minulost domu. Ta však sama nebude chtít být odhalena a výsledkem bude hutný psychologický horor, ve kterém nepůjde o lekačky, ale o pečlivé budování atmosféry a probouzení strachu ve hráčích skrze děsivou atmosféru a příběh.
Název hry je přitom odvozený od pohledu na jednotlivá úmrtí – hráči se podívají do historie domu a zažijí opakovaně momenty z minulosti, každý s vlastním prostředím, dějovým pozadím a vizáží. Na přetřes také přijde otázka, proč v daném domě někteří žili bez problémů a proč tam jiní museli zemřít.
Klíčovým prvkem hry přitom bude boj o přežití – hráči budou v domě bezbranní a musí svou postavu udržet při zdravém vědomí (vzpomeňte na Amnesii) a vyhýbat se duchům či démonům, kteří se v tomto nehostinném prostředí pohybují. Nejzajímavěji pak ale zní příslib náhodných událostí a voleb, jež ovlivní konce hry.
V základu pak autoři slibují adventuru s velkým důrazem na průzkum a na interakci s prostředím, k níž využijete myš či analogové páčky ovladačů. Visage by měla zamířit na PlayStation 4, na PC a na Xbox One a pro odvážnější hráče bude k dispozici i virtuální realita.
Pokud vám koncept zní lákavě, podpořte ji na Kickstarteru (hra se však hned po startu kampaně již prakticky zaplatila) a zavítat můžete také na Steam Greenlight stránku projektu. Zhlédnout také můžete prémiový trailer ze hry představující neutěšenou atmosféru domu i jeho blízkého okolí.
zdroj: Archiv