Celkem z Areny zmizí 45 karet (seznam najdete zde), přičemž jediné povolání, které o žádnou nepřijde, je Paladin. Ten by tak měl sloužit jako příklad zdravě fungující třídy, která nepotřebuje další zásahy. V ostatních povoláních se vyhazovaly jak karty silné, tak i slabé a nebo jen velmi obtížně efektivně hratelné.
Nejjasnější jsou zásahy u královny (krále, máte-li Medivha či Khadgara) arény – Mage. Pryč je trio karet, které vám v draftovacím formátu, jakým Arena je, mohou samy vyhrát hru. Showchugger platil za postrah už v Ranked, Forgotten Torch prostě nabízí příliš poškození v jedné recyklované kartě a Faceless Summoner nabízel příliš radikální změnu tempa hry.
Podobného oslabení se dočkala i Rogue, zatímco Shaman, Druid a Priest se dočkali spíše posílení tím, že přišli o mizerné karty. U zbytku jde spíše o vyrovnaný přístup, byť víc mizí špatné karty, než ty přesílené. Pro Blizzard prý rozhodně nejde o poslední úpravy Areny, navíc nejde o jediný prostředek pro stabilizaci tohoto modu. Vývojáři mohou i omezovat frekvenci, s jakou se které karty objeví v nabídce a možností toho, jak zvážit efektivitu je hned několik. Prozatím se uvidí, jak se na módu projeví dosavadní změny.