Podle redaktorů GameSpy, GameSpotu a PC.IGN, kteří měli tu čest si UT 2003 na vlastní
kůži vyzkoušet, je hra nyní již takřka hotova a vydání v červnu by nemělo nic zabránit. Všichni ve svých
reportážích píšou o nových herních módech, například o Double-Domination (obdoba hry z původního UT, ale
místa na hlídání jsou jen dvě a stačí je podržet pár sekund) nebo o tzv. Bombing run - v něm je
uprostřed mezi bázemi umístěna bomba a cílem hráčů je dopravit ji do té nepřátelské, přičemž si ji mezi
sebou můžou přehazovat jako v americkém fotbalu :) Dále stojí za vyzdvihnutí počet map, kterých má být v
plné verzi hry okolo třiceti, vylepšená umělá inteligence botů a široká nabídka padesáti unikátních
charakterů (v původním UT byly pouhé čtyři modely na výběr).



další nové obrázky
Velmi přinosným počtením byl i rozhovor, v němž se hlavní programátor Epicu Tim Sweeney rozpovídal o technologických novinkách v jejich enginu. Namísto pěti stovek polygonů v UT nyní na obrazovce spatříte průměrně 50-150 tisíc polygonů, což samozřejmě znamená velký krok kupředu co se týká detailů všech modelů postav nebo map. Řeč se stočila i na neuvěřitelně realistickou fyziku ve hře, kterou zhruba před týdnem úplně každý obdivoval ve videu a kterou dosud uměly vyrenderovat jen ty nejdražší pluginy pro 3D Studio Max. Tu zajišťuje Karma Physics Engine dodaný jedním externím studiem z Anglie, které se samo nabídlo Epicu před šesti měsíci. Jak říká Tim Sweeney, ačkoliv si od nich moc neslibovali, výsledkem jsou doslova nadšeni a tuto technologii nyní hodlají zužitkovat ve všech titulech jako Unreal Tournament 2003, Unreal II nebo Unreal Championship.
Pokud jste dosud neměli šanci si kvůli padesátimegové velikosti stáhnout zmiňované video, které demonstruje možnosti Karma Physics Engine ve hře, máme pro vás jednoduché řešení - připravili jsme totiž i jeho streamovací verzi (thx to David Heger). Ta je dostupná úplně pro každého ve dvou variantách podle rozlišení a uvidíte v ní dvě minuty trvající nejatraktivnější úsek videa, který zachycuje nezvykle realistickou fyziku ve hře a pohyby při umírání postav během pádu ze schodů nebo výšek.
zdroj: GameSpy
