Tvořte a hrajte si v onlinovce Second Life
zdroj: Archiv

Tvořte a hrajte si v onlinovce Second Life

11. 12. 2002 14:41 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

O on-linovce Second Life jsme na Tiscali již jednou psali.

Na první pohled se příliš neliší od série The Sims Online, ale protože o označení klon nikdo nestojí, implementovali do ní autoři i celou řadu nových prvků. Od Simáků se pak až nápadně liší především v mnohem širší možnosti veškerých úprav, včetně přidávání a skriptování vlastních předmětů. Klíčovým pojmem pro Second Life je podle vývojářů z Linden Lab stejně jako u Sims volnost. Ta dokonce došla tak daleko, že narozdíl od většiny MMO her, zvláště pak MMORPG, zde neplníte vlastně žádné úkoly. Tedy, pokud si je sami nezvolíte - například se nerozhodnete že se stanete absolutní špičkovou ve svém oboru. Ani s příběhem to není "nejslavnější", se svou postavou se zkrátka dostanete do poměrně moderního světa a co tam budete dělat, je už na vás. Určitě se teď najdou lidé, kteří znechuceně přestanou číst, ale věřím, že některým hráčům může taková koncepce vyhovovat. Second Life bude prostě hrou pro odpočinek, ve které vám nic neuteče.

Obrázek zdroj: Archiv Obrázek zdroj: Archiv Obrázek zdroj: Archiv
nové obrázkykompletní galerie

Důležitým momentem ještě před začátkem samotného hraní je nadefinování postavy. Na výběr bude asi 130 různých podob ještě s 34 možnostmi sestřihů a účesů. Co se týče oblečení, můžete na sebe použít i vlastní textury a vytvořit si tak zcela originálně vypadající charakter. Kromě grafiky můžete do hry přidávat i vlastní hudbu a melodie a pouštět je třeba na párty ve virtuální zahradě. Jak již bylo řečeno na začátku, vytvářet můžete téměř cokoliv, co herní editor dovolí. Aby to ale nebylo pouze jen tak samoúčelné, předpokládá se že se časem na něco specializujete a začnete své výrobky prodávat ostatním. Sami autoři netají své překvapení nad tím, co všechno už hráči zapojení do betatestu dokázali stvořit. Tu opravdovou vlnu ale čekají až v létě 2003, kdy hra přibližně vyjde.

Zajímavostí také je, že herní klient má mít pouhých 8 MB, tedy kompletní herní zázemí a veškeré informace se budou nacházet na straně serveru. Tím je také poměrně jasně řečeno, že Second Life si vychutnají jen majitelé broadbandového připojení k internetu. A protože i ti by to měli poměrně těžké, vymysleli v Linden Labs úplně novou technologii, která má zaručit streamování tun dat v reálném čase. Celkově zní tento plán hodně ambiciózně a jsme skutečně zvědaví, jak dobře dopadne.
zdroj: GameSpy

kate

Nejnovější články