Obsáhlý rozhovor uveřejníme v horizontu několika dnů, ale už nyní zde máme jako takovou ochutnávku trio exkluzivních obrázků a jednu zajímavou odpověď na otázku, čím se přesně hra odlišuje od série Commandos.



nové obrázkykompletní galerie
-
Tiscali Games: Jedním z propagačních sloganů vaší hry je i "Everything what Commandos missed is there" (volně přeloženo: "Ve hře je vše, co chybělo v Commandos"). O jaké prvky konkrétně půjde? V čem má být Korea lepší než Commandos 3, které se dostanou na trh ve stejné době?
Cenega: Tak především Korea: Forgotten Conflict přináší konečně nové prostředí, novou technologii a rozšiřuje realtimovou část o možnost plánování a koordinování akcí členů komanda. Nabízí nelineární postup v misi a několik způsobů řešení daných úkolů, což logicky sebou nese i vysokou „replaybilitu“ hry.
Samotná technologie a fakt, že Korea je na rozdíl od Commandos plně 3D tyto hry odlišuje především po grafické stránce. V Koreji se nesetkáte se znehodnocováním grafiky při zoomu, máte k dispozici plynulou rotaci a vůbec veškeré vymoženosti grafických akcelerátorů.
Korea je pak více simulací prostředí ve kterém máte splnit úkol, kdežto Commandos spíše „logickou hrou s jedním řešením“, kde musíte postupovat cestou, kterou pro vás tvůrce předem naplánoval... [více v kompletním rozhovoru již brzy]
zdroj: Cenega