V Dead Island: Epidemic budou soupeřit tři týmy po čtyřech hráčích. Půjdou jak proti sobě, tak proti zombíkům různých druhů včetně bossů. Zajímavě zní mechanika, kdy na poražení těch nejsilnějších se budou muset spojit všechny tři týmy. Jsem zvědavý na systém, který donutí hráče spolupracovat, mohl by hře skutečně dodat taktickou hloubku.
Taktiku ostatně prověří samotný fakt, že týmy budou tři. Hned člověka napadne, že se objeví nějaká spojenectví, falešná spojenectví, pasti. Navíc Dead Island: Epidemic nebude o zničení soupeřovy základny, ale o kontrolování určitých bodů na mapě a jejich lokace by měla dynamicky měnit průběh hry i strategii jednotlivých týmů.
Prohlášení Deep Silver o tom, že do Dead Island: Epidemic půjde jednoduše vkročit a nebude vás trýznit, ale úspěch bude záviset na pochopení principů a dobré týmové práci není zrovna u MOBA her překvapivý. Co se týče craftingu, mělo by jít vyrobit stovky předmětů včetně zbraní. Právě kombinace zbraní a perků by pak měla definovat vás individuální herní styl.
Pro začátek to nezní špatně, byť nápad zasadit MOBA do Dead Islandu pořád zní poněkud zvláštně. Ale pokud se tvůrcům podaří přijít s něčím unikátním a hlavně zábavným, proč ne.