Mají prý hotov všechen obsah, hru nyní ladí a hledají místa, která by šla ještě vylepšit. Když nedojde k nějaké katastrofě, budou hotovi na jaře. Alespoň to tvrdí ve svém dnešním rozhovoru pro HomeLAN. Tam mimochodem rovněž prozradili, že stejně jako ještě před dokončením první hry začali pracovat na jejím datadisku, dá se očekávat podobná podpora i pro nový titul, jen ještě není zcela rozhodnuto, v jaké podobě tato podpora bude.



nové obrázkykompletní galerie
Že se má hra odehrávat ve Vietnamu, už víte. A když se řekne Vietnam, člověk si obvykle vybaví zejména těžké voje v džungli. Z naší galerie není příliš zjevné, že by se ve hře měly objevit bujaré pralesy, nicméně hlavní designér A Marini tvrdí, že v každém levelu bude husté vegetace dost, tak se nechme překvapit. Battlefield: Vietnam, která má být dynamičtější než BF: 1942, bude disponovat 20 vozidly a několika desítkami rozličných zbraní, včetně statických.
Co se týče muliplayeru, určitě se ve hře objeví "Conquest", jenž byl v původním titulu hráči nejvíce využíván. Původní myšlenka tohoto módu bude rozšířena ještě o mód zvaný Evolution, který spočívá v tom, že se na konci bitvy změní mapa, přičemž veškeré skóre týmů i jednotlivých hráčů zůstává zachováno a vstupuje s nimi do nové mapy, kde boj pokračuje. Třetí onlinový mód se jmenuje Custom Combat. V tomto módu server nastaví, jaké armády se na vybrané mapě utkají a jaká vozidla a zbraně se v bitvě objeví.
Tvůrci nenechali bez povšimnutí ani radiový systém velení, který zjednodušili, takže budou boti poslouchat vaše instrukce. Implementována byla do hry i funkce 3D mapy, díky níž budete moci lépe rozpoznat, kde se nacházejí důležité body nebo rychleji lokalizovat spolubojovníky. BF: Vietnam bude obsahovat ale i další vítané novinky. Kromě toho, vývojáři kompletně přepsali renderovací engine, aby byl schopen podporovat všechny ty vymoženosti, jaké se od moderních her vyžadují.
zdroj: HomeLAN