Druhé pokračování, které podle dřívějších výroků šéfa Lionhead Studios rozhodně nebude poslední, by se jedním slovem dalo označit především jako mnohem akčnější.
Sám designér Peter Molyneux vidí narozdíl od většiny hráčů v pokračováních her velké možnosti. Ve studiu prý sesbírali stovky názorů od fanoušků Black and White, zjišťovali, co se jim na hře líbilo, co je naopak štvalo a především, co by chtěli ve dvojce vidět. Z tohoto základu tak byla Black and White 2 zbavena několika prvků a obohacena o spoustu nových rysů. Molyneux sebevědomě dodává, že toto pokračování bude mnohem lepší než původní RTS, jinými slovy, že se budete více cítit jako skutečný bůh :) Dopomoci by vám k tomu měl i silnější příběh, který se v B&W kvůli celkové rozsáhlosti hry trochu ztrácel, a zapůsobí patrně též nová sada kouzel.



nové obrázkykompletní galerie
Jak jsme již uváděli v předchozích zprávách, děj se má točit především kolem válečných konfliktů. Lidé se naučili nejen stavět pořádná města s kvalitním opevněním, ale dokážou si dokonce i vyrábět vlastní zbraně - a co je hlavní - používat je. Pokud od přírody nenávidíte jakékoliv válečné konflikty včetně těch virtuálních, můžete se coby dobrý bůh snažit o rozšiřování míru. Na výběr je samozřejmě i opačná možnost vytvoření co největší armády. "V každé věci od oblohy po moře se bude odrážet, jaký typ boha jste," vysvětluje Molyneux. Pokud budete na pomyslné ose směřovat spíše ke zlu (válce), očekávejte na svém území místo půvabných kvetoucích stromů holé kmeny a i po místech, kudy prošly vaše kreaturky, bude zůstávat jen jakýsi popínavý plevel. Pokud se naopak přikloníte k dobru, mají v jejich šlépějích vyrůstat květiny. Velmi poetické. Všechno tentokrát poběží také na novém engine, umožňujícím zvládat více jednotek i jednotlivých detailů. Grafickou kvalitu hry ostatně můžete posoudit na několika nových screenshotech. Electronic Arts nás druhým pokračováním simulátoru boha potěší nejdříve na podzim.