Nahlédnutí do světa Medieval II: Total War
zdroj: tisková zpráva

Nahlédnutí do světa Medieval II: Total War

20. 3. 2006 18:18 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Medieval II: Total War, čtvrtá hra ze známé strategické série, je vyvíjena australským studiem společnosti Creative Assembly a vyjít má příští zimu.

Základ hry prý tvoří vylepšená 3D mapa, jakou jste mohli prvně spatřit v Rome: Total War, zahrnující však některé významné změny. Jde například o to, že se na ní vyskytují nové typy jednotek (obchodníci, vládkyně - v Rome chyběly, kněží, aj.), které mají hráči dát nové možnosti jak se vypořádávat s protivníky i jinak než na bitevním poli, tedy co do diplomacie, obchodu či rozprostřením náboženského vlivu. Kromě toho má být tato mapa větší než v Rome, s čímž mj. souvisí i to, že na ní budete moci v pozdějším stádiu hry, až dosáhnete na potřebné vymoženosti, jež vám dovolí cestovat přes oceán, objevit i Ameriku a pokusit se získat její bohatství. Ta vám pochopitelně nebudou vydána jen tak pro nic za nic. Budete se o ně muset bít s Aztéky.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Také tahová kampaň hry má zahrnovat určité změny. Prý se bude hrát velmi odlišně, a to zejména díky možnosti rozvinout každou vaši osadu na město nebo pevnost, ze kterých koukají nějaké ty výhody (u pevností v oblasti vojenství, u měst ekonomické). Jak už víte z dřívějška, velká kampaň prezentuje čtyři a půl století lidské historie. Jako v Rome se zde budou střídat letní a zimní období. Celá kampaň bude tvořena 225 tahy. Rozhodně počítejte s tím, že několik jich zabere ona pouť přes velkou louži do Ameriky. Námořní bitvy mají fungovat podobně jako v Rome, avšak vytříbeněji. Systém diplomacie byl zdokonalen. Hráč bude mít k dispozici víc informací a AI bude obdařena pamětí, takže jen tak nezapomene vaše případné zrady, apod. Větší má být rovněž vliv náboženství.

O tom, že je Medieval II postavena na zdokonalené technologii, jste už jistě také četli. Jednou z priorit tvůrců mj. bylo, aby se v jejich novém díle nevyskytovaly armády klonů. Každá jednotka je proto nyní vytvořena z různých typů hlav, těl, paží, výstroje a výzbroje, takže je výsledkem poměrně velká rozmanitost. Vojáci se navíc liší nejen co do vzhledu, ale také co do chování. Celkově má herní svět působit mnohem realističtěji. Textury i animace jednotek jsou propracovanější, počítat musíte i s většími nároky na systém. O krok kupředu má postoupit také AI.
zdroj: Gamespot

korgull

Nejnovější články