Brzy uplynou čtyři roky od vydání Nier Automata, jedné z mých nejoblíbenějších her pro minulou generaci konzolí, a značku Nier letos čekají hned dva nové přírůstky. Tím prvním bude inovovaná verze původního Nieru z roku 2010, ponese název Nier Replicant ver. 1.22474487139... a vyjít by měl 23. dubna, tím druhým je mobilní záležitost Nier Reincarnation. A právě o ní jsme se v rámci včerejšího streamu dozvěděli nějaké ty nové informace.
Reincarnation bude RPG odehrávající se v říši Cage. V hlavní roli bezejmenné Dívky v bílém budou hráči pátrat po ztracených vzpomínkách v doprovodu ducha jménem Mama. V cestě jim bude stát antagonista pojmenovaný prozaicky: Temné monstrum.
Hra se bude skládat ze tří částí. Tou první je průzkum světa Cage, který bude probíhat v plně 3D prostředí a nabídne i dabing. Druhou zásadní částí jsou scrollovací 2D levely jménem Weapon Stories, které odhalí příběhy jednotlivých zbraní. I tyto pasáže nabídnou dabing. Dojde samozřejmě i na souboje, tahové a do značné míry automatizované. Jednotlivé útoky se budou postupně nabíjet a hráč bude volit, kdy který využít.
Na scénáři pracuje nejvýraznější postava značky, tedy designér Joko Taro. Spolu s ním se na narativu hry podílí i několik dalších autorů, někteří z nich v minulosti pracovali pro magazín Famitsu. Taro během streamu zažertoval, že s ohledem na tuto skutečnost doufá v pozitivní hodnocení. Zmínil také, že jedním z prvních úkolů pro tým během psaní scénáře bylo absolvování kurzu strojového psaní. Zatímco bývalí novináři totiž uměli psát docela rychle, jiní členové týmu s tím docela bojovali.
Nier Reincarnation vychází v Japonsku 18. února, a to na platformy iOS a Android. Vydavatelství Square Enix v minulosti oznámilo, že se hra chystá i do Evropy a Spojených států, v tuto chvíli bohužel konkrétní termín vydání neznáme.