Za měsíc se vrátí multiplayerová hra na vraha v The Ship: Remasted
zdroj: tisková zpráva

Za měsíc se vrátí multiplayerová hra na vraha v The Ship: Remasted

18. 1. 2016 15:38 | Novinky | autor: Aleš Smutný |

Dát dohromady hru na vraha v klasickém konceptu detektivek a multiplayer není nic snadného. Ve hrách je běžné zabíjet se bez jakýchkoliv okolků, ale vytvořit podmínky, aby hráče při vraždě nikdo nenačapal, to už není tak snadné. Povedlo se to v roce 2006 titulu The Ship: Murder Party, který ovšem po čase trpěl stereotypem a jistými designovými chybami. Právě ty by měl napravit remake The Ship: Remasted, který za měsíc spatří světlo světa v early access na Steamu.

Na rozdíl od původního titulu bude nová verze ryze multiplayerová, bez kampaňové složky pro jednoho hráče. Ostatně, kvůli multiplayeru si hra udržela tak dlouho věrnou komunitu. Princip multiplayeru připomínal některé společenské hry a také multiplayer, o jaký se svého času pokoušela série Assassin's Creed.

Na zaoceánské lodi ve 20. letech minulého století se skupina hráčů zamíchala mezi mnohem větší skupinku NPC. Každý z hráčů dostal za úkol zabít jednoho člověka. Hodnocený je podle toho, jakou zbraní a jakým způsobem se mu to povede. Pokud jej ale při vraždě někdo vidí, nedejbože strážný, jde do vězení. Je tedy třeba postupovat opatrně, oběť stopovat a nevrhat se na ni jako magor se sekerou v jídelně plné lidí.

Jednoduše platí, že každý má svůj cíl, ale zároveň je i cílem někoho jiného, což vyvolává žádaný pocit nejistoty. Aby hráči nekempovali mají NPC i živé postavy - musí jíst, pít, spát, socializovat se (jsme ve 20. letech) atd. Pokud je neplníte, zemřete. Díky tomu život (a lidé) na palubě cirkuluje, oběti a vrazi mají jistý denní cyklus a pořád jsou všichni jako na trní. Někdo se jako predátor snaží cíl rychle vyslídit, jiný raději vsadí na opatrný postup a co nejvíce svědků s tím, že hlavní je přežít.

Tvůrci The Ship: Remasted spustí early access 15. února a půjde o testovací verzi v pravém smyslu slova. Proto na začátku vyjde hra jen s několika málo mapami, aby si hráči mohli co nejvíce vyzkoušet nové prvky a změny, potažmo aby tvůrci z Blazin Griffin případně reagovali na jejich připomínky.

Teprve až bude jasné, jaké nové prvky zůstanou zachovány, a které prvky z původní hry je třeba ještě upravit, vydají tvůrci další mapy s tím, že se odlaďování zaměří i na ně.

Další informace o tomto netradičním, ale zábavně znějícím titulu najdete na streamových stránkách, případně na stránkách původní hry.

zdroj: Archiv

Nejnovější články