V daleké budoucnosti jsou lidské kolonie na vzdálených světech v troskách. Touha po moci, penězích a krvi způsobila, že kdysi bohaté regiony nejsou nic než šrot. Ovšem velice cenný šrot, který přitahuje mrchožrouty z celé galaxie. Jednou takovou hyenou jste i vy. Jenže přímo uprostřed rutinní mise se stane něco nečekaného. Zjistíte, že na lodi nejste sami. A co víc, samotné plavidlo zjevně není ani zdaleka vyřazené z provozu. O příběhovém pozadí vám leccos prozradí nově vydaný trailer.
zdroj: Archiv
Co se týče multiplayerového módu, nakonec nepůjde o dlouhodobý zápas o přežití s jiným hráčem, v němž byste se navzájem hodiny naháněli skrze trosky a kradli si před nosem důležité suroviny. Jednotlivé zápasy prý mají trvat zhruba 10 minut a ze všeho nejvíc připomínají variaci na klasický mód Capture the Flag. Seberete náklad a musíte ho dopravit na místo určení, zatímco řešíte hádanky, snažíte se zůstat naživu a střílíte jeden do druhého naváděné rakety či je blokujete svým štítem. Zní to výrazně tradičněji než původní vize, o níž se v tomto článku rozepisoval Honza, ale tvůrci asi nejlépe vědí, co jim technologie umožňuje.
Virtuální realita pro někoho představuje budoucnost herního průmyslu, pro jiného jde o zbytečný trend, který brzy vyšumí. Její budoucnost možná spočívá spíš ve VR hernách než v domácnostech, o čemž v minulém díle Fight Clubu spekuloval Marek Ďuriš. Můj problém s touhle technologií ovšem spočívá především v motion sickness – při jakékoli jen trošku delší seanci mi začne být špatně, tak jako mnoha jiným hráčům. Detached v tomhle ohledu bude ještě mnohem agresivnější než mnohé jiné VR tituly, takže se obávám, že pro mě a mně podobné zůstane nedostupná. Ostatní by z ní ale mohli vytěžit pořádnou porci zábavy. Hra na Steamu či Oculus Store stojí 20 euro.