Ve Warholdu by měli hráči svými akcemi vytvářet podobu světa. Hráč si na začátku vybere jednu postavu a přidá se do světa s až 19 dalšími kolegy. Samotné PvP střety probíhají v uzavřených arénách a formou klasických multiplayerových režimů. Hráči se tak dočkají například deathmatche, team deathmatche, capture the flag apod. Nicméně minimálně stejná pozornost, jež bude věnovaná akčním střetům připadne na vývoj vašeho panství a politiku.
Mezi bitvami se hráči budou věnovat rozvoji svých městských států, ve kterých bude možnost budovat řadu civilních, administrativních i vojenských staveb. Mezi zmíněné spadají klasická kasárna či farmy, ale například i budovy speciální, kam se řadí kupříkladu sídla špionáže či obchodníků. Je třeba udržovat své poddané ve stavu spokojenosti, protože jinak hrozí i ozbrojená rebelie. Na druhou stranu, klidně se můžete stát pravými tyrany, kteří obětují své poddané na oltář temných bohů.
Jádrem pokročilejších fází hry ale budou klanové bitvy. Ty vychází z vyšší sféry politiky a hierarchie klanů – každému klanu bude v základu vládnout jeho zakladatel. Ten si bude moci jmenovat své poručíky a všichni pak mohou například společně rozhodovat o tom, kdo se bude moci k danému klanu připojit. Zatím Warhold připomíná spoustu webových a tabletových budovatelských online her. Velkým rozdíl by mělo představovat akční zpracování soubojů a z prvních obrázků pěkně působící grafika.
Pro další informace lze zavítat na oficiální stránky, kde se můžete registrovat do uzavřené alfy. Ze zatím dostupných informací víme, že hra zamíří na PC, jakékoli další platformy ale oznámené nejsou a stejně tak ani vývojáři nesdělili datum vydání. Na další informace a především konkrétnější popis fungování bojů si ještě musíme počkat.
zdroj: Archiv