Warhammer 40,000: Darktide není špatná hra. Kooperativní střílečka po vzoru Vermintide, akorát z futuristického univerza WH40K, dojela na smíšené hodnocení na Steamu převážně pro špatný technický stav, neexistující endgame a mizerný crafting. Nezanedbatelné množství fanoušků mělo ze hry zkrátka dojem, že jde spíše o jakýsi předběžný přístup, kterému chybí celá řada prvků, než plnohodnotné vydání.
Studio Fatshark se ale nehodlá vzdát a v posledním vývojářském deníčku nastínilo, co se v blízké budoucnosti do Darktide chystá. Patch s pořadovým číslem 12 se zaměří hlavně na nabídku misí, crafting a distribuci měny a zdrojů. Dle slov vývojářů se také nezapomnělo na verzi pro Xbox, na které se prý usilovně pracuje.
Nově do hry přibudou takzvané Maelstrom mise, které se pochlubí vyšší obtížností, ale i lepšími odměnami. Budou obsahovat různé modifikátory a nové podmínky. Například, že na vás budou útočit vyšší počty specialistů, vlny mutantů a hráči mají o pětinu vyšší cooldown schopností.
Za skutečný endgame a přidanou laťku obtížností se pak dá považovat nová nabídka tuhých misí. Už jen pro spuštění musíte být na úrovni 30. Výtky ke zbytečnému grindu by mělo utišit zvýšení odměn za Quickplay. Vypomáhání náhodným potíračům kacířství vám po aktualizaci vynese o 20 % více zkušeností a o 10 % více diamantinu, peněz a plastoceli.
Změn dozná i crafting. Můžete si vybrat specifický perk jakékoliv úrovně a cena za vylepšení bude paušální pro každou akci. Požadovaný počet materiálů pak bude poměrný raritě zbraně a úrovně perku. Půjde upravit dva různé aspekty zbraně (výhody nebo požehnání). To znamená, že si můžete vybrat, zda chcete upravit výhodu a požehnání, nebo dvě výhody nebo dvě požehnání. To zvyšuje potenciální možnosti mutací.
A poslední změnou bude digitální peněženka se všemi virtuálními měnami. Konečně totiž bude vázána na účet, nikoliv na konkrétní postavu, takže zdroje budou všemi vašimi reky sdílené.
Patch by se měl ve hře ukázat zhruba v polovině srpna.