Jak je u Wargamingu zvykem, na hře bude pracovat jedno ze spolupracujících studií, k němuž přidají pár svých lidí a především i vývojáře, kteří pracovali na původní hře. Hlavní tíhu vývoje v tomto případě ponese argentinské studio NGD Studios, které stojí za menšími tituly jako je Finn and Jake’s Epic Quest. To sice nebudí zrovna velkou důvěru v oblasti 4X strategií, ale je třeba zdůraznit, že zjevně půjde v případě Master of Orion především o vytvoření atraktivního kabátku pro herní obsah, který nezestárl.
Navíc má Wargaming celkem široké zkušenosti se strategiemi, na což se občas kvůli World of Tanks zapomíná. Připomíná to i Viktor Kislyi, šéf Wargamingu: „Master of Orion představuje návrat ke kořenům. Nejen společnosti, ale také pro mne, protože tahle hra výrazně ovlivnila můj zájem o hry a jejich tvorbu. Ikonická hratelnost série přečkala napříč roky a společně s NGD Studios vrátíme hru zpátky k životu.“
Máme tedy čekat vylepšenou vizuální stránku, na což ostatně naráží i první teaser, přičemž grafická stránka bude znovu vybudována od základu a nepůjde jen o trochu učesané dvacet let staré pixely. Uživatelské rozhraní bude přepracováno, orchestrální zpracování původního soundtracku, dabing od známých herců, nové tutorialy atd. Andrés Chilkowski z NGD Studios poznamenává: „Ačkoliv jsme udělali spoustu úprav, jsme si jistí, že klasická návyková hratelnost bude lákat hráče bez ohledu na to, zda hráli původní hru a nebo ji okusí poprvé až teď.“
Přesné datum vydání Master of Orion zatím neznáme a tak prozatím můžete chytat dodatečné informace na oficiálních stránkách a případně se naladit již zmíněným teaserem.
zdroj: Archiv