Jeff Hickman, šéf studia v Austinu píše: „Rozhodli jsme se nepokračovat ve vývoji Shadow Realms. Je nám jasné, že pro naše fanoušky to bude zklamání, a proto chci vysvětlit, proč jsme k němu došli. Ačkoliv tým odvedl úžasnou práci na herním konceptu a měli jsme skvělé reakce ze strany fanoušků a testerů, momentálně jsou tu jiné projekty, na kterých náš tým v rámci BioWare bude letos pracovat.“
Z toho se dá celkem snadno vyčíst, že vedení nevidělo Shadow Realms jako dlouhodobě vhodný titul a raději přesměrovalo síly studia v Austinu jinam, což ostatně i Hickman potvrzuje. Část týmu bude pracovat na „vylepšení“ pro Dragon Age: Inquisition, část se přesune k vývoji nového dílu Mass Effect a část bude pracovat na blíže nespecifikované nové značce.
zdroj: Vlastní
Největší část pracovních sil BioWare Austin se ale vrhne na vývoj Star Wars: The Old Republic. Není to překvapivé, protože letos se chystá nový Star Wars film a v The Old Republic je to vidět. Nárůst nových hráčů navíc zapříčinilo i vydání, podle reakcí povedeného, velkého datadisku The Shadow of Revan. Ostatně prosperitu Star Wars onlinovky si EA pochvalovala i v meziroční finanční zprávě (viz článek).
Otázkou nyní zůstává, co je ona nová značka, kterou má část studia BioWare Austin vyvíjet. Je zjevné, že tým z Austinu nebude tím hlavním, kdo na ní pracuje. Velmi nejasným vodítkem může být právě informace, která pochází z minulého měsíce, a kvůli níž se spekulovalo o restartu Shadow Realms. Došlo k vypnutí serverů projektu Avalon, což měla být Shadow Realms, a místo toho naskočily servery pro projekt Trafalgar. Jelikož ale názvy projektů většinou nemívají zhola nic společného s obsahem hry, asi nás nečeká námořní RPG simulace z dob Napoleonských válek. Škoda...