zdroj: Build a Rocket Boy

Vypadá MindsEye jako blbá hra, nebo je terčem spiknutí? Šéf studia má jasno

29. 5. 2025 9:00 | Novinky | autor: Jakub Malchárek |

Futuristická městská akce od bývalého producenta GTA Leslieho Benziese nemá na růžích ustláno. MindsEye vypadá od prvních záběru poměrně lacině a spíše než upřímný zájem o hru sbírá negativní a přezíravé reakce.V herních kruzích se hlavně o hře moc nemluví, což je s blížícím se datem vydání asi ten největší problém.

Spolušéf studia Build a Rocket Boy Mark Gerhard má ale jasno: někdo jeho hru vědomě sabotuje a financuje proti ní negativní kampaň. Uvádí to na Discordu hry v souvislosti s posledním trailerem s ukázami z hraní (ke zhlédnutí výše). Preview z hraní hovoří o nedokončené hře plné bugů a plytkých herních mechanismech, která by zasloužila odklad. 

„Lidi jsou placeni, aby měli negativní názor. Všichni, kdo měli negativní zpětnou vazbu jsou na sto procent zaplacení. Není to divoká teorie, když je pravdivá,“ říká Gerhard tajnůstkářsky s tím, že je mu naprosto jasné, kdo za pomluvami stojí.

Ptal jsem se i Aleše, který z ukázek taky nebyl nadšený, jestli mi neprozradí, kdo mu peníze za negativní kampaň poslal a prý o ničem neví. Tak buď lže Aleš, nebo Gerhard. Každopádně velkohubá prohlášení o spiknutí místo toho, aby si studio vzalo zpětnou vazbu k srdci, je přímá cesta do pekla komerčního neúspěchu. Nepřátelé nemusí být na každém rohu obzvlášť, když vaše hra opravdu nepůsobí jako nový příchod GTA.

Přitom třeba možnost tvořit uživatelský obsah přímo ve hře vypadá skvěle a mohl by MindsEye zajistit dostatečnou životnost nad rámec deklarovaných 15 hodin příběhu. Obzvláště, když se v podpoře po vydání objeví i plnohodnotný multiplayer.

Přitom kdo by si nepřál, aby se na poli městských akcí trochu zamíchalo stojatou vodou? Jestli to bude zrovna MindsEye i navzdory „štvavé kampani“, se dozvíme už 10. června na PC, PS5 a Xboxu Series X/S.

Smarty.cz

Nejnovější články