Ve střílečce Morphies Law se mění velikost vašeho těla podle toho, kam se trefujete
zdroj: tisková zpráva

Ve střílečce Morphies Law se mění velikost vašeho těla podle toho, kam se trefujete

23. 6. 2016 11:02 | Novinky | autor: Aleš Smutný |

Pokud byste mysleli, že v žánru multiplayerových stříleček nejde už nic vymyslet, tým, který stojí za nezávislým kouskem Morphies Law vás vyvede z omylu. V základu jednoduchá střílečka pracuje s nápaditým konceptem. Pokaždé, když hráč trefí soupeře do části těla, daná část se zasaženému zmenší a střílejícímu zvětší. Pokud tedy dostanete dávku do hlavy, máte rázem malinkou hlavičku, zatímco váš soupeř obrovitou. Prakticky to znamená, že čím je hráč lepší, tím snazší představuje cíl a naopak.

Pro malé hráče nabízí mapy alternativní cesty, kterými se můžete protivníkovi do zad vyváží se tak vaše pravděpodobná slabina v soubojích. Váš avatar ve většině módů nezemře, o tom, kdo vyhraje kolo rozhodne týmový avatar, do nějž se skládá veškerá hmota hráčů týmu – zvítězí ten, jehož avatar je po časovém limitu vyšší. Jenže, hraní si s objemem vašeho osobního avatara nekončí u kompenzace spočívající v tom, že do lepších hráčů se lépe trefujete.

Každá končetina svou velikostí nějak ovlivňuje vlastnosti avatara. Hráč s velkýma nohama vyskočí výš a ve videu je vidět, že s obřími chodidly můžete odkopnout soupeře do dáli. Velikost ale můžete ovlivňovat i vzájemně v týmu, což se logicky neprojeví na velikosti vašeho týmového avatara. Střelbou do spoluhráče ze sebe můžete udělat skokana, případně vytvořit miniaturního zabijáka kolektivní palbou. Poté, co tenhle zabiják naroste do příliš velkého objemu zase přiběhne k vám a vy jej sestřílíte do přijatelné výšky.

Morphies Law je teprve ve fázi alfa testování a tvůrci zatím plánují vstup na Steam Greenlight. Samozřejmě, čím složitější je koncept, tím snazší je ho rozbít „nesprávným“ hráčským chováním. Kupříkladu je otázka, do jaké míry se budou hráči snažit uhýbat, pokud jejich avatar nebude umírat. Teoreticky mohou vznikat souboje, kdy se budou dva hráči snažit přestřílet v tom, čí zbraň má větší DPS.

Jenže kvůli tomu, že hráči pravděpodobně najdou způsob, jak celý systém rozbít by neměli vývojáři přestávat vymýšlet nové způsoby, jak žánry oživit. Morphies Law se asi po vydání (do kterého je daleko) nestane bestsellerem, ale malá, oddaná hráčská komunita by mohla nabídnout velmi netradiční zážitek.

zdroj: Archiv

Nejnovější články