Jak je v přiloženém traileru vidno, rozpixelovaný svět se táhne ve dvou rozměrech a hráč se coby na koni sedící monarcha pohybuje po světě pouze ze strany na stranu. Samotná herní náplň má pak rovněž dvě roviny. Ty jsou od sebe oddělené denní dobou. Ve dne je třeba království spravovat, budovat, vybírat daně, rozdělovat úkoly i finance, nebo se naopak jen tak projíždět krajinou i za hranice vlastní země a kochat se. Především je však potřeba připravovat se na nejhorší.
Ve druhé fázi, v noci, se totiž probouzí monstra a herní svět v tyto okamžiky zaplaví původem neznámé bytosti, které si kladou za cíl jediné – připravit hráče o pečlivě budované království a získat skalp monarchy. Zabránit tomu lze najímáním žoldnéřů, stavěním obraných budov, zabraňováním přílišné expanze za cenu slabé obrany a především pečlivě plánovaným investováním prostředků. Vývojáři totiž avizují, že každý utracený zlaťák bude mít reálné následky.
Tím vývojáři slibují náročnou hratelnost, ve které má každý zlaťák nezanedbatelnou hodnotu – každý utracený peníz totiž může zvrátit stav situace a i díky tomuto bychom se měli dočkat na principy velmi jednoduchého RPG, které však sebere hodně času a energie k tomu, aby v něm byl člověk opravdu dobrý.
zdroj: Archiv
Navíc, nemusíte kupovat 2D zajíce v pytli. Hru si můžete zkusit v rámci verze pro prohlížeče už dnes. Tento prequel k současně představenému titulu spatřil světlo světa již v roce 2013. Od té doby však hra ušla velký kus cesty a přesvědčit se o tom můžete například v galerii pod článkem či v přiloženém traileru. Ten představuje nástin toho, co již příští týden dorazí na PC, Mac a na Linux.