Po celou dobu ovládáte Northa, na němž je Ian závislý. Svého pána vede kráčením po jeho boku, nicméně můžete jej na chvíli opustit a vydat se třeba odlákat zombíky z cesty, kterou se chcete vydat. Jen pozor, pokud necháte Iana samotného příliš dlouho, zpanikaří a nejspíše vpadne do náruče nejbližšímu nemrtvému, který jej zabije.
Jelikož místní zombíci vnímají jen zvuky, nehrozí vám, že by se na vás vrhnuli hned poté, co otevřete dveře. Ostatně, Ian’s Eyes není nějaká akční hra, jde o ryze logickou záležitost, byť poněkud morbidní. North umí svým štěkotem odlákat zombie v doslechu. Intenzitu štěkotu můžete měnit a podle toho se mění rádius jeho slyšitelnosti.
V jádru jde o to v jednotlivých místnostech dokázat uvolnit cestu dál tak, aby Iana nikdo nesežral pomocí opatrného plížení a vytváření zvuků, které zombíky odlákají. Trochu to připomíná hrátky s clickery z The Last of Us, ovšem tentokrát v silně stylizované grafice, která má mnohem blíž k Timu Burtonovi. Neznamená to ale, že by snad hra ztrácela napětí. Školní chodby umí být pěkně temné a ne všechny zombie poslušně stojí na místě. Některé prochází po místnostech a to už si musíte dát pozor na to, kudy Iana povedete. Ian’s Eyes vyjde na podzim tohoto roku na PC.
zdroj: Archiv
zdroj: Archiv