V hudební adventuře Wailing Heights potkáte upíří hipstery a veganské vlkodlaky
zdroj: Archiv

V hudební adventuře Wailing Heights potkáte upíří hipstery a veganské vlkodlaky

26. 1. 2016 16:09 | Novinky | autor: Honza Konfršt |

Žánr hudebních či jen hudbou inspirovaných her rozhodně není nikterak přetěžovaný, o to větší pozornost si každý další potenciální přírůstek může získat. Ale hudební adventura Wailing Heights na sebe rozhodně upozorní i mnoha více věcmi a herními vlastnostmi. Kupříkladu zápletkou, v níž vystupují veganští vlkodlaci a hipsterští upíři.

V malované, komiksové 2D grafice se budou kromě zmíněných prohánět i duchové - drbny, zombie a další nadpřirození tvorové všech tvarů i velikostí. Do tohoto mrtvolným zápachem sálajícího panoptika vstupují hráči v roli Francese Finkelsteina, manažera nejslavnější hudební kapely – The Deadbeats.

Kapela existuje již od roku 1966 a od té doby vesele dští síru a smrt napříč strašidelnými domy po celé zemi. Příběh se však odehrává až v současnosti a o rovných 50 let později, v roce 2016. Poslední člen kapely umírá při letecké katastrofě cestou na Grammy a popularita kapely tím strmě stoupá.

V té době dostává Finkelstein nabídku na koncert v městečku Wailing Heights. Co naplat, že o městu nikdo neslyšel, že ani neexistuje na mapě a že Deadbeats jsou vlastně již po smrti – nabídka je jednou nabídka a odmítnutí v tomto průmyslu může znamenat, že už žádná další jen tak nepřijde. Ovšem co je na tom nejlepší je fakt, že celé to tajemné místo je vlastně plné nemrtvých a vám již jistě také dochází, jak najednou mohli Deadbeats dostat další nabídku na koncert.

Základní herní mechanismus pak spočívá ve vtělování se – Finkelstein se umí přenést do cizího těla a to následně také ovládat podobně, jako tomu bylo například v Messiah. Díky tomu se také dostává z úvodní lokace – vězení. Tam však jeho tělo nadále zůstává a Finkelstein se po světě pohybuje za pomocí jiných lidských i nelidských schránek. K přenesení přitom stačí najít pouze nějaký předmět, který poskytuje jistou emocionální hodnotu – něco, co daná postava miluje či nenávidí.

Tím se hráčům otevírají netušené možnosti a v roli upírů se tak lze proletět na hřbitov či kohokoli odposlouchávat v „těle“ ducha. Plejáda charakterů si navíc žije vlastním životem a vlkodlaci tak například nemohou vystát duchy (protože je necítí), upíří hispteři nemohou vystát vůbec nikoho a zombíky, těm zkrátka nikdo nemůže přijít na chuť.

Pokud vám tento mišmaš zní lákavě, tak určitě zavítejte na Steam Greenlight, kde zkušený tým autorů žádá o pozornost komunity a o její podporu. Ujít si také nenechte u této příležitosti vydaný trailer.

zdroj: Archiv

Nejnovější články