V Everything se hráči mohou stát vším – od mravence po celou planetu
zdroj: Archiv

V Everything se hráči mohou stát vším – od mravence po celou planetu

9. 3. 2016 14:41 | Novinky | autor: Honza Konfršt |

Jméno Davida OReillyho je v herní branži nové a známé by mohlo být spíše filmovým fajnšmekrům – OReilly je tvůrcem krátkometrážních snímků, nicméně vždy měl k hrám blízko. Teď už přešel k vývoji her a výsledkem bude Everything, pozoruhodný kousek, který se vzpouzí žánrovým škatulkám. A jak napovídá první trailer, tak se bude jednat o vizuálně poutavou pouť, ve které se hráči mohou zhostit doslova čehokoli.

Žánrově a z prvních střípků informací zveřejněných na PlayStation blogu můžeme hru jen těžko zařadit. V Everything se totiž hráči střetnou s celým vesmírem a celý jej také mohou ovládat a vtělovat se do jeho součástí.

Stát se můžete Sluncem, kancelářskou sponkou, koněm, nebo vlastně čímkoli jiným – ovládat lze zkrátka vše, a Bytí je tedy základní mechanikou hry, nikoli však jedinou. Co dalšího Everything nabídne, o tom už OReilly zatím mlží a slibuje, že během vývoje vysvětlí vše podstatné.

Jasné však je, že odlišné předměty na sebe budou reagovat různě – Everything slibuje být o interakcích mezi jednotlivými objekty i živočichy a také o různých úhlech pohledu a odlišných perspektivách světa okolo nás. Celé to zní velmi abstraktně a velmi neuchopitelně, ale snad se pod zdánlivě neomezenými možnostmi vtělování skrývá i nějaký ten herní systém, který před vás postaví překážky, jež je nutné zdolávat. Hra dorazí exkluzivně na PlayStation 4, datum vydání však zatím známé není.

zdroj: Archiv

Nejnovější články