Tvůrci se omlouvají za otřesný start xboxové exkluzivity CrossfireX, která stále není v pořádku
zdroj: tisková zpráva

Tvůrci se omlouvají za otřesný start xboxové exkluzivity CrossfireX, která stále není v pořádku

15. 2. 2022 11:20 | Novinky | autor: Patrik Hajda |

Koncem minulého týdne vyšla jedna z mála xboxových exkluzivit – střílečka CrossfireX. Okamžitě po startu se na ni snesla vlna nepříjemné kritiky. Mezi hlavními problémy byl skloňovaný chybějící obsah v multiplayeru, podivné ovládání i nemožnost hrát příběhovou kampaň v předplatném Game Pass. Singleplayer byl před vydáním vyzdvihovaný zejména kvůli tomu, že ho pro hru vytvořilo studio Remedy, tvůrci Maxe Paynea, Alana Wakea či Controlu.

Tyto problémy i po pěti dnech od vydání stále přetrvávají a vývojářům ze Smilegate, kteří pod sebou mají i velmi úspěšné MMORPG Lost Ark, nezbylo nic jiného, než se veřejně omluvit. Za všechny vystoupil výkonný producent hry CrossfireX Sooro Boo.

„Je jasné, že jsme neúmyslně zklamali mnoho našich hráčů a fanoušků, kteří jsou s námi dlouhou dobu. Znamenáte pro nás všechno a cítím, že si zasloužíte víc než jen prostý seznam oprav, a proto jsem chtěl využít této příležitosti, abych se vám osobně omluvil za současný stav hry, seznámil vás s tím, jak přesně plánujeme problémy řešit, a nakonec vás požádal o možnost vše vám vynahradit,“ píše Boo v blogovém příspěvku.

V něm dále popisuje trojici problémů a jejich řešení. Přiznává potíže s citlivostí ovládání, přesílenost postavy Boogieman a problémy s mířením u zbraně CAR-4. Blog už nezmiňuje, kdy se tyto opravy do hry dostanou a vůbec neřeší, jak to bude s kampaní v Game Passu.

„Ve videohrách budou vždy chyby a různé problémy, ale máme pocit, že současné potíže hry CrossfireX se týkají spíše základních principů, čímž jsme zradili důvěru hráčů. Neexistuje pro to žádná omluva, a proto jsem se chtěl alespoň osobně omluvit a vysvětlit, v čem přesně problémy spočívají a jak je plánujeme překonat,“ dodává Boo na konto nezáviděníhodné situace.

CrossfireX v tuto chvíli nemá ani moc recenzí. Na Metacriticu jsou všehovšudy čtyři, z nichž tři daly shodné hodnocení 40 bodů ze sta s tím, že jestli na hře něco pochválit, tak s přimhouřenýma očima kampaň, která si ale ve čtvrté recenzi od IGN navíc vysloužila pouhých 30 bodů. Určitě se najde spousta lepších her, kterým obětovat drahocenný čas...

Nejnovější články