Jmenuje se Silent Enemy a podobně jako u Papo & Yo bude ve zdánlivě standardním hávu skrytý další význam. Nicméně v první řadě je zajímavý fakt, že zatím je hra vyvíjena primárně a exkluzivně pro Ouya. Podle spoluzakladatele studia Vandera Caballera (pracoval třeba na Army of Two!) šlo o rozhodnutí z rozumu, protože malé nezávislé studio potřebuje každou korunu a pokud někdo nabídne, že za exkluzivitu uvede projekt na trh, rozhodně jej neodmítnou. Dá se ale čekat, že se po čase pokusí vydat hru i na jinou platformu. Nicméně o čem ale Silent Enemy je?
V základní rovině budeme hrát za severoamerického indiána, který se snaží osvobodit duchy přírody, aby přivedli zpět jaro do země sužované tvrdou zimou. Přitom po něm ale jdou monstrózní vraní lidé. Což by znělo zajímavě, ale zase ne tak výjimečně. Nicméně hra bude v základu o něčem úplně jiném – o šikaně. Což vám vysvětlí i teaser na hru. Půjde o co nejvěrnější podání pocitu nejistoty v pozici šikanovaného, ale podívat bychom se měli i na další účastníky šikany. Tedy nejen ty šikanované, ale i šikanující a ty, kteří jí tiše přihlíží.
Tohle je dle mne důvod, proč má indie scéna svou nedocenitelnou hodnotu. Ne pro vytváření remaků a oldschool nostalgických věcí, ale pro zpracování témat, která by prostě ve velkém byznysu neprošla „schválením“. A téma šikany je čím dál tím aktuálnější, přičemž třeba taková americká kultura středních škol jej zčásti přijala jako akceptovatelné sociální rozřazení. A asi není ani moc překvapivé, že se tolik členů Minority se šikanou setkalo. Pokud by se podařilo týmu opět vytvořit onu unikátní atmosféru jako u Papo & Yo, bylo by to skvělé.