zdroj: Housemarque

Tvůrci Nex Machina si hrají s časovými smyčkami v Returnal

12. 6. 2020 12:45 | Novinky | autor: Patrik Hajda |

A zase ten film Na hraně zítřka. V Returnal se stejně jako v Deathloop a zmíněném filmu neustále opakují proběhlé události poté, co zemřete. Ve hrách pro tento mechanismus máme pojmy rogulike a roguelite, nicméně tyto dvě hry umí návykovou smyčku zaonačit tak, že působí poměrně svěžím dojmem, jelikož celému cyklu dávají alespoň nějaký příběhový smysl.

V Returnal musíte tomuto smyslu přijít na kloub. Ale zatímco v Deathloop jste s každou další smrtí moudřejší ve smyslu rozmístění nepřátel a prvků ostrova, v Returnal se s každou vaší smrtí mimozemský svět kolem vás změní k nepoznání. Tedy přesně naopak se s každou vaší smrtí komplikují vaše vzpomínky, až úplně zapomenete, jak to tu vypadalo na samotném začátku.

Za tímto mysteriózním závojem se ukrývá už docela obyčejná střílečka viděná z pohledu třetí osoby. Nepřátel bude požehnaně, stejně jako projektilů ve vzduchu. Rodokmen studia Housemarque se tu tedy nezapře, i když má trailer mnohem vážnější tón.

Returnal zatím nedostává datum vydání, ale půjde o exkluzivitu PlayStationu 5.

Nejnovější články