Jak je vidět na videu, nepojmenovaný projekt je prozatím ve velmi rané fázi vývoje. Budiž tedy vývojářů prominuto, že ukázky působí grafikou jako kdyby propadly z roku 1996. Co se počítá, jsou postřehy jak učinit videoherní závodění mnohem více pohlcující.
Criterion se především hutně inspirovali hromadou videí skutečných sportovců natočených pomocí kamer umístěných na hlavě – jakýmsi ultimátním first-person prožitkem. Z toho pramení maximální důraz na dynamický pohyb herní hlavy i doplňkové ukazování rukou a nohou hráčova avatara.
Neznamená to jenom zabírání pedálů nebo rukou na volantu, sportovních aktivit má být totiž celá řada - řízení vozu, pilotování letadla, padání padákem, jízda na motorce, jízda na vodním skútru a hromada dalších. Má se jednat o ultimátní adrenalinovou jízdu, která se hráči dostane do mozku právě skrze prožitek s Oculus Rift. Už hraní graficky archaického dema je podle vývojářů z Criterionu úžasným zážitkem.
Závodění v budoucí hře od Criterion bude zřejmě poměrně surrealistickým zážitkem, výjimkou totiž nemají být totální šílenosti jako přeskakování z vrtulníku (letícího) na motorku - jako by se nechumelilo.
Na další ukázky si asi ještě hodně dlouho počkáme. Zvlášť, když lidé z Criterion tvrdí, že hry vyvíjí po hospodách. Rozhodně však bude zajímavé sledovat, jak se sázka na novou značku pro novou platformu vlastně povede.
zdroj: Archiv