Tvůrce EverQuestu chystá MMO Pantheon: Rise of the Fallen, které nebude pro každého
zdroj: tisková zpráva

Tvůrce EverQuestu chystá MMO Pantheon: Rise of the Fallen, které nebude pro každého

14. 1. 2014 13:40 | Novinky | autor: Aleš Smutný |

Na Kickstarteru se s MMO projekty nešetří, takže nemá smysl vyšilovat kvůli každému, který je zde načrtnut. Ale když už je pod nějakým podepsaný Brad McQuaid, stojí za pozornost. Tím spíše, když si k ruce vezme houfec nebo zatím spíše jen družinku věrných veteránů MMO vývoje.

Brad McQuaid je podepsaný především pod MMORPG EverQuest, na němž pracoval jako hlavní programátor, a následně se přesunul na pozici producenta a jednoho z vedoucích designérů. Kromě EverQuestu stojí i za už méně úspěšným Vanguard: Saga of Heroes.

Nyní McQuaid společně se svým týmem Visionary Realms představil nový projekt, což je, nepřekvapivě, zase MMORPG. Nese název Pantheon: Rise of the Fallen a bere si za cíl nebýt multiplayerovkou pro masy, což je dle McQuaida problém mnoha současných MMO, která se kvůli snaze zalíbit všem vzdávají mnoha klíčových prvků.

Pantheon: Rise of the Fallen se odehrává ve světě Terminus, kde se setkávají úlomky dimenzí zcela odlišných světů, aby vytvořily dosti výbušnou politickou situaci, kde se rvou o moc a uctívače hrdinové, bohové a všeobecně drsné entity ze všech světů. Při další kolizi světů se sem pak dostali noví hrdinové, kteří přišli o své schopnosti i vybavení – a to budou hráči. Ale příběh není zas tak klíčový, mnohem důležitější je samotný systém, který by měl být poněkud náročnější, než jsme si z „tradičních“ MMO navykli.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Ačkoliv zde prý budou automatické útoky a klikání na schopnosti, půjde v bojovém systému především o čtení protivníka. Ten bude dávat najevo, kdy zaútočí, případně jak a vy budete moci/muset jeho útoky vykrývat, odrážet, vyhýbat se jim, využívat protiútoky apod. Co se týče schopností, nebudete jich mít neomezeně, naopak. Pantheon: Rise of the Fallen bude o plánování a o tom, jaká kouzla si vyberete na omezenou lištu, jak se připravíte zrovna na tenhle dunegon a na tohohle bosse. Nu a ono strategické plánování bude hlavně o skupinové taktice.

Hra by měla být hodně zaměřena na hráčskou spolupráci. Titul by tak měl být takovým zčásti staromilským, zčásti (r)evolučním přístupem k látce, která prochází pořádnými změnami ve snaze obsáhnout co největší hráčskou základnu. McQuaid jasně říká, že se nebojí toho, že nějací hráči si řeknou, že Pantheon: Rise of the Fallen není pro ně. Naopak, chce, aby jeho hra byla jen pro určitou skupinu lidí, kteří hledají právě takové vlastnosti, jaké Pantheon nabízí.

Tým už na hře pracuje, nicméně zafinancování by pomohlo najmout další lidi a následně najít investory. Nebude to snadné, protože tým chce na Kickstarteru 800 tisíc dolarů, což není málo. Na druhou stranu, není to ani nesplnitelná cifra, vzhledem k tomu, že za projektem stojí známé firmy. Zda má vše hlavu a patu posuďte sami na stránkách projektu a z přiloženého videa.

Nejnovější články