Tvůrci Inside se chovají přesně tak, jak se jmenují. Hrají si na mrtvé (Playdead) a nenabízí o Inside jedinou konkrétní informaci, jedinou tiskovku, jedinou popisnou větu. Jen pár trailerů, včetně jednoho z E3 tady v článku, několik gifů na oficiální stránce a obrázky. Jen z nich a z kusých článků kolegů, kteří už Inside hráli, je jasné, že půjde o duchovního nástupce Limba. Nebo možná o jakousi rozšířenou verzi s několika zásadními novinkami a odlišným prostředím i zápletkou.
zdroj: Archiv
Každopádně hrajete opět za chlapce, který nemá jméno a nemluví. Snaží se zřejmě uprchnout před opresí totalitního režimu, který praktikuje kontrolu myšlení občanů, a překonává na své cestě řadu logických i environmentálních hádanek. A také často umírá, stejně jako hrdina v Limbu.
Opět, stejně jako v Limbu, si tvůrci s animacemi smrti vyhráli, což dává smysl, protože se na ně hráč bude dívat velmi často. Šest let vývoje však nespolkla jen práce na zjevně do puntíku odladěné vizuální stránce hry s mnoha vrstvami. Jádrem hry jsou zmíněné hádanky, které ze všeho nejvíce stojí na využívání ostatních lidí skrze ovládání jejich mysli.
zdroj: Archiv
A tím vlastně nabídka konkrétních informací končí. Naštěstí Inside vychází už brzy - 29. června pro Xbox one a 7. července pro PC na Steamu.