Tahová strategie Warhammer 40,000: Sanctus Reach proti vám postaví miliardy orků
zdroj: tisková zpráva

Tahová strategie Warhammer 40,000: Sanctus Reach proti vám postaví miliardy orků

2. 8. 2016 18:21 | Novinky | autor: Václav Pecháček |

Jak už naznačuje samotný název, obyvatelé universa Warhammer 40,000 si mnoho míru neužijí. To platí dvojnásob o obyvatelích systému Sanctus Reach, který se v nové strategii od Slitherine Software Warhammer 40,000: Sanctus Reach ocitl pod útokem obrovského orčího Waaaghu. Poslední planeta v sektoru, která ještě vzdoruje, je Alaric Prime, kde najdete slavný rytířský rod, z něhož se rekrutují piloti masivních bitevních robotů Imperial Knight. V obraně proti vlně zelených útočníků jim pomáhá i jednotka mariňáků z kapituly Space Wolves.

Fanoušci Warhammeru 40,000 jistě ocení, že na ně čeká 30 unikátních jednotek na obou stranách. Jednotliví bojovníci se budou přenášet mezi jednotlivými bitvami dvou samostatných kampaní – obě jsou ale za Adeptus Astartes. Jednotky tedy získávají zkušenosti a postupují na další úrovně, přičemž, podobně jako v předloze, můžete zvolit i zbraně, které budou používat a důležitou roli bude hrát i terén.

Jelikož hra vychází z oficiální dějové linie, představí se i známí hrdinové. Orky do boje povede Grukk FaceRippa a Space Wolves budou mít v čele Ragnara Blackmanea a Kroma Dragongaze. Hra je dalším spolupráce společnosti Games Workshop a studia Slitherine, které stojí za strategií Warhammer 40,000: Armageddon. Nečekejte ovšem mezi oběma tituly nějakou zásadní podobnost, snad kromě tahového systému soubojů. Sanctus Reach stojí na novém enginu Archon, který studio Slitherine samo vytvořilo.

Tvůrci kromě kampaní pro jednoho hráče slibují tvůrci i náhodně generované mapy pro skirmish mód a také multiplayer. Pokud se nemůžete dočkat Warhammer 40,000: Dawn of War III nebo zkrátka a dobře preferujete tahové souboje před těmi v reálném čase Sanctus Reach může být řešením – na PC má totiž vyjít ještě letos.

zdroj: Archiv

Nejnovější články