Pravda, z těchto her dle všeho přebírá jen systém vašich vyvolávaných potvor a nejspíše tahových soubojů, ale to může stačit. Princip hry je postaven na titulních Spiritech, které sbíráte, vyvoláváte a případně je kombinujete. No a pak s nimi samozřejmě bojujete. Nicméně, jelikož jde o free-to-play titul, kvalita bude hodně záviset na aplikovaném modelu.
Ve hře budou tři druhy platidel. Spirit Points, Summoning Stones a Destiny Orbs. Za Spirit Points, které vyděláváte hraním kupujete Spirity od jiných hráčů, spojujete vlastní Spirity, aby získali vyšší level a skrze ně i obchodujete s vlastními Spirity. Summoning Stones získáváte také hraním a používají se k vyvolávání (asi náhodných) spiritů. Destiny Orbs se kupují za reálné peníze a co jsem pochopil z textu, zaručí vám vyvolání Spirita určité rarity, případně ještě nějaké další bonusy.
Vše se bude prostě odvíjet od toho, zda čas dokáže případně nahradit finanční investici. Chytré free-to-play modely hráče přimějí dobrovolně občas utratit peníze, ale nenutí jej k tomu (někdo ty peníze investovat musí, hra se sama nezaplatí). Špatné free-to-play modely hráče skoro nutí k investici, protože bez ní je postup hrou minimální, případně je mezera mezi nimi a platícími hráči příliš velká a nepřekonatelná bez ohledu na investovaný čas.
Jak dopadla Destiny of Spirits můžete posoudit sami, během snad zítra ke stažení z PS Store.