Simkins říká, že vzpomíná s láskou na The Elder Scrolls: Daggerfall, kde jste mohli vandrovat po světě, prozkoumávat jeho nejrůznější zákoutí... a pak vás nějaký kostlivec umlátil, protože jste vkročili do dungeonu, na který jste ještě neměli. Tohle, ne bezpráví, ale pro průzkumníky nepříjemnou vlastnost, by měl napravovat právě nezávislý titul Frontiers. Jeho tvůrce hodlá zachovat potulování se po rozlehlém světě a učinit z něj hlavní, klíčovou mechaniku hry.
Ve Frontiers vás čeká relaxační, uvolněné tempo a minimum RPG prvků, protože jde o RPG jen velmi okrajově. Ve hře třeba nenajdete žádné schopnosti. Budou zde však survival prvky, třeba lov a kuchtění, k čemuž se budou vztahovat jiné schopnosti, kterých naopak bude v rozsáhlém světě k dispozici velké množství. Navíc má být svět Frontiers vážně obrovský – stovky hospod, jeskyň, obchodů, hradů apod.
Samozřejmě to neznamená, že ve hře nebudou střety s potvorami, ale nebudou náročné - prozkoumávání má přednost před bojem. K dispozici bude, jak asi i vidíte v traileru, pár zbraní, magie, spousta předmětů a nějaké ty oběti.
Potenciálně zajímavě zní i kooperace až čtyř hráčů, byť mi přijde lepší si svůj svět vychutnávat osamoceně, řešit si v poklidném relaxačním tempu puzzly, střílet veverky, dělat veverčí guláš...
Hře můžete dát své ano na Steam Greenlight, kde můžete sledovat jak probíhá vývoj Frontiers a čekat, kdy konečně otevře své brány. Díky za tip na hru Edovi Doležalovi!
zdroj: Archiv