Při oznamování práce na Overwatch 2 během Blizzconu 2019 se také s velkou slávou mluvilo o „vysoce znovuhratelném“ PvE režimu, který měl ospravedlnit dvojku v názvu. Protože jinak, jak jste se ostatně mohli dozvědět v naší recenzi, lze Overwatch 2 nazývat novou hrou jen s opravdu silně přivřenýma očima. Slibovaný mód měl nabízet lehké RPG prvky, schopnosti hrdinů přepracované tak, aby fungovaly v PvE prostředí, řadu rozličných nepřátel a obrovské mapy.
Před měsícem však vyšlo najevo, že se na téměř nic z toho už nadále těšit nemusíme. Blizzard většinu chystaných funkcí zrušil, protože vývoj byl moc zdlouhavý a finiš v nedohlednu. Místo toho se z kousků doposud vytvořeného obsahu poskládají příběhové mise, které budou postupně doplňovat každou novou PvP sezónu.
Upoutávka s datem vydání rozšiřujícího balíku Invasion, v jehož rámci by měla právě dorazit i první sada tří tímto způsobem vyrobených PvE misí, byla k vidění v rámci konference Microsoftu (můžete si ji připomenout výše), ale Blizzard taktně zapomněl zmínit jeden vcelku důležitý fakt: Za příběhovou součást ohlášeného přídavku se bude platit.
Z blogu na oficiálních stránkách se dozvídáme, že si přístup k příběhovým misím tvůrci cení na 15 dolarů. A aby to tolik nebolelo, dostanete krom nového obsahu ještě tisíc prémiových mincí, legendární skin a permanentně si odemknete hratelnou postavu Sojourn.
Ten, koho v principiální rovině neuráží platit za PvE obsah ve hře, která ho měla mít od začátku a o níž tvůrci celou dobu tvrdí, že bude zcela zdarma, pak může ještě vytasit 40 dolarů za ultimátní edici a k výše zmíněnému navíc ještě získat prémiový battle pass, další tisíc mincí a dva legendární skiny pro Cassidyho a Kiriko.
Rozšíření Invasion dorazí do Overwatch 2 10. srpna.