Hra vyšla zatím jen na Steamu, GOG a Humble Store s tím, že vydání pro PlayStation 4 a Xbox One se plánuje. Seith zatím ale nedokáže říct přesné datum, kdy by se mohla jeho myší hra dostat i na konzole. Sám se prý nepustil ještě ani do nezbytného certifikačního procesu.
Automaticky se nabízí i verze Ghost of a Tale pro Switch, jenže tu Seith zatím ani neplánuje. Port by prý vyžadoval příliš mnoho technické práce a ta je v tuto chvíli nereálná. Jediná šance pro Switch verzi tak leží jedině v případném obrovském úspěchu PC a konzolových verzí. Jednoduše řečeno, pokud hra vydělá dostatečné peníze, může pak Seith pomýšlet i na další platformy.
Standardní průchod Ghost of a Tale by vám měl podle tvůrce zabrat něco mezi osmi a deseti hodinami, ovšem pokud se řadíte mezi sběrače všeho a chtěli byste vidět pokud možno každý koutek hry, měli byste se připravit na bezmála dvě desítky hodin.
Na webu hry se můžete ještě podívat na dva ukázkové obrázky, kde uvidíte velký kus cesty, který hra ušla od roku 2015. První ohlasy na finální verzi Ghost of a Tale jsou zatím kladné, tak se Seithovi pětiletá práce snad vyplatila a hráči, kteří na jeho vysněný projekt přispěli před pěti lety v crowdfundingové kampani na Indiegogo, nebudou zklamaní.
Přiložený startovní trailer vám už představí jednotlivé herní prvky v čele se stealthem, troškou akce a pobíháním po hezkém prostředí v kůži malé myšky jménem Tilo. Hru najdete na Steamu pod tímto odkazem a v galerii na kartě hry se můžete podívat na několik nových obrázků.